Gå til innhold

Sjalu av sminke og jenteklær.

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sjalu da kjæresten min (hun er jente) bruker feminine klær og sminke. Har så lyst på å bruke dette selv også. Synes det er skikkelig vondt at jeg ikke kan gå i feminine klær og bruke sminke.

Hva er grunnen til at jeg tenker sånn. Er jo ikke normalt at jeg som er en gutt skal bli sjalu av dette. Er jeg gal og hva bør jeg gjøre for å komme meg ut av dette teite sjalusigreiene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88844-sjalu-av-sminke-og-jentekl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åpenogærlig

Du er sannsynligvis er cross-dresser (en som liker å kle seg i klær vanligvis forbeholdt det kjønnet man ikke tilhører selv). Ikke mye å gjøre med, annet enn å finne tid til å kle seg som man vil innimellom. Tenk Epsen Esther Pirelli Benestad.

Et annet alternativ er at du er transseksuell. Det betyr at du egentlig er jente, men er født i guttekropp. Men da ville du nok hatt andre symptomer i tillegg - som at du ikke føler deg vel i kroppen din, at du forelsker deg i menn, men ikke føler deg homo osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...