Gå til innhold

Noen som har prøvd Dol stilingen?

Anbefalte innlegg

Gubben peiser på bakfra, mens dama lener seg frem over tastaturet og er fullstendigt uintressert i hva gubben driver med.

Samtidig skriver hun om hvor deilig analsex og onanering foran typen er .

Dette vil da vel være det mest opphissende for gubben som får litt igjenfor å ha smurt opp et liksombarbert kjønn med det nyeste innen glidemiddel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88944-noen-som-har-pr%C3%B8vd-dol-stilingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må bli mange skrivefeil med slik aktivitet over tastaturet.

Det ser ut til at det hender, men du veit, damer klarer jo flere ting på en gang, så det er nok ikke noe stort problem.

Jeg tror ikke gubbens inntrenging forrstyrrer så mye. Du veit, med dagens glidemiddel sier det bare "svupp,svupp"

Annonse

Det er korrekt, eventuelt at man har hatt det tidligere, har hatt det tidligere og også har det nå, eller rett og slett at man lyver :)

Hei

Jeg har ikke prøvd dette nei, men etter å ha lest endel av innleggene her, både nå og tidligere har jeg bare en misstanke om at dette kan være en utbredt stilling blant Dolere ;-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...