Gå til innhold

Lurer på om dama vil like dette kl 3 på natta ?

Anbefalte innlegg

Jeg ble så trøtt at jeg sovnet :-(. Får prøve igjen siden.

Og hun klaget til morgenen, på at jeg ikke hadde satt i gang, hun hadde ligget ekstra lenge for å se om det skjedde noe ;-), siden jeg nevnte det i går.

Jeg spurte om det siste alternativet også, og hun sa jeg kunne satt i gang en biterefleks, men at det kunne vært ok det også ;-). Men slapp av, jeg har ikke tenkt å prøve, har ikke lyst på dype tannmerker heller ;-)

Ja, arr etter bitemerker kan være vanskelig å forklare for eventuelle nye kjærester... ;)

Mvh

Fortsetter under...

Jeg ville nok satset på det første hvis jeg var deg. Å våkne av å bli tatt på og bli slikket er jo digg da.

Jeg kunne også godt vekket min kjære ved å ta på han og suge han, men ville ikke helt likt å få den "stappet inn i kjeften" før jeg våknet. Ville helst fått bestemme det der selv liksom :)

Lykke til da!

Jeg ville nok satset på det første hvis jeg var deg. Å våkne av å bli tatt på og bli slikket er jo digg da.

Jeg kunne også godt vekket min kjære ved å ta på han og suge han, men ville ikke helt likt å få den "stappet inn i kjeften" før jeg våknet. Ville helst fått bestemme det der selv liksom :)

Lykke til da!

"men ville ikke helt likt å få den "stappet inn i kjeften" før jeg våknet."

Man har stort sett ikke helt kontroll over hva man drømmer, og for alt mannen din vet så kan det være at du drømmer at du spiser pølse.

Når du da får en kølle inn i munnen så kan det gi typen en veldig kortvarig glede, og en desto lengre smerte For spiser man pølse så spiser man pølse!

"men ville ikke helt likt å få den "stappet inn i kjeften" før jeg våknet."

Man har stort sett ikke helt kontroll over hva man drømmer, og for alt mannen din vet så kan det være at du drømmer at du spiser pølse.

Når du da får en kølle inn i munnen så kan det gi typen en veldig kortvarig glede, og en desto lengre smerte For spiser man pølse så spiser man pølse!

hehe - sant nok. Nettopp derfor jeg ville foretrukket at han ikke gjorde sånt, og at jeg heller valgte det selv når jeg var litt mer våken selv. Men å vekke han på den måten er digg da :)

hehe - sant nok. Nettopp derfor jeg ville foretrukket at han ikke gjorde sånt, og at jeg heller valgte det selv når jeg var litt mer våken selv. Men å vekke han på den måten er digg da :)

Å bli vekt på den måten er digg. Det har du helt rett i :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...