Gå til innhold

Menn, sprøyter og ruging(langt)

Anbefalte innlegg

Gjest corsica

Tiden går så sakte, men jeg vet at den dagen jeg skal ta blodprøve, er jeg ikke sikker om jeg tør ringe å høre etter prøven. Jeg så en gang en bra tanke om dette her inne: ikke ta noen test, bare vent å se om noe skjer om ca 9-10 måneder. Dette er mer spennende enn den verste bungyjump, for det går fort over. Dette skal dras ut på 14 dager, og viss man er så heldig å få to blå striper, så kommer jeg til å besvime, og være hypernervøs i måneder.

Jeg må nå ta en sprøyte hver dag i 15 dager som er ca 4 cm lang. Og jeg har en samboer som plutselig siste årene har blitt kjempenervøs for sprøyter. Jeg skal da ta den i låret eller hofte/skinkedel. Jeg kan ta den selv i låret. Men i går fikk jeg lurt ham til å stikke...Jeg var sikker på at han skulle bruke dart-mrtoden, kast og løp, men han klarte det tilslutt. Jeg merket ikke noen ting, så det er nok bedre at noen andre gjør det.Men jeg skal være glad når jeg er færdig med den. Jeg blir øm og oppsvulmet i magen etterpå og hele natten.

Kan ikke huske når jeg sov en hel natt sist. Opp å tisse 4 ganger sist natt, men det er mest for att jeg sover dårlig, og for å ha noe å gjøre da. Er bare på rugedag 2 og en halv, men er ikke nervøs ennå. Det kommer .....

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88986-menn-spr%C3%B8yter-og-ruginglangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i en del her :o) Er det progesteron som du tar? Så den sprøyten, og den så ikke god ut!! Jeg bruker kapsler og gel istede. Tør rett og slett ikke...Jeg satte inn egg idag (se ovenfor). Det er en nervepirrende tid dette her. Når hadde du uthenting og når skal du teste?

Lykke til!!

klem

Gjest corsica

Kjenner meg igjen i en del her :o) Er det progesteron som du tar? Så den sprøyten, og den så ikke god ut!! Jeg bruker kapsler og gel istede. Tør rett og slett ikke...Jeg satte inn egg idag (se ovenfor). Det er en nervepirrende tid dette her. Når hadde du uthenting og når skal du teste?

Lykke til!!

klem

Jeg hadde uttak 6 januar, innsetting 9 januar, mandag oog torsdag. Jeg skal ta blodprøve 20 januar, og gruer meg som en hest? :o) Det er progesteron, ja, men jeg har prøvd de kapslene før to ganger, og synes de er noe ordentlig kliss. Kapslene tok jeg to ganger dagen, mens sprøyta trenger jeg bare grue meg til en om dagen. Jeg så den sprøyta på sykehuset jeg også, og synes den så diger ut. Men akkurat nå så er det slik: må jeg så må jeg, tenker jeg. Det er ikke så ille når jeg ikke ser den. Har akkurat satt den kl. 2000. Samboern måtte til pers igjen, og han hadde det mye værre en meg.

Hilsen Corsica

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...