Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På han igjen for 3. gang. Jeg hadde i utg.pkt. 9 befruktede egg. 7 av disse var svært bra, så vi fikk 5 i frysen. Er egentlig ikke så opptatt av det da jeg har hatt to frysforsøk der eggene ikke har overlevd opptiningen.... MEN jeg har fått satt inn to gullegg, så nå er det bare å vente. Må si jeg har etterlyst den tålmodigheten jeg aldri har hatt under disse forsøkene... Forstår ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå. Om en uke så har nok kroppen min gitt ganske mange indikasjoner på om jeg kan være forventningsfull eller ikke. Det er nesten det verste - å gå å kjenne etter...

Ønsker alle dere andre lykke til!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89003-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Borealis skrev (På 11.1.2003 den 16.22):

Vil bare ønske deg lykke til!!

Jeg krysser alt for at det skla gå bra med deg og dere andre som nå "ruger".....

Selv må jeg vente til neste mens for å starte opp på 2.forsøk!

God helg! Finnn på noe morsomt i venten på testing. Les noen gode bøker eller gå ut i naturen og få masse frisk luft og energi!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...