luckyto Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 På han igjen for 3. gang. Jeg hadde i utg.pkt. 9 befruktede egg. 7 av disse var svært bra, så vi fikk 5 i frysen. Er egentlig ikke så opptatt av det da jeg har hatt to frysforsøk der eggene ikke har overlevd opptiningen.... MEN jeg har fått satt inn to gullegg, så nå er det bare å vente. Må si jeg har etterlyst den tålmodigheten jeg aldri har hatt under disse forsøkene... Forstår ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå. Om en uke så har nok kroppen min gitt ganske mange indikasjoner på om jeg kan være forventningsfull eller ikke. Det er nesten det verste - å gå å kjenne etter... Ønsker alle dere andre lykke til!! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillda Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hei på deg. Jeg er nesten akkurat likt som deg,ja,dette er litt pes. Har du noen indikasjoner på hva man skal kjenne etter, eller føle på kroppen innen en uke?Det ble et rart spørsmål,men jeg er litt tullerusk for tiden. LYKKE TIL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-487444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hei på deg. Jeg er nesten akkurat likt som deg,ja,dette er litt pes. Har du noen indikasjoner på hva man skal kjenne etter, eller føle på kroppen innen en uke?Det ble et rart spørsmål,men jeg er litt tullerusk for tiden. LYKKE TIL. Hei igjen Hillda ) Jeg har ett barn på 7 år, og jeg har vært gravid ved begge de forrige forsøkene. Symptomene har vært de samme (ihvertfall på de to siste graviditetene). Jeg ble kvalm 5 dager etter innsetting sist. Det er en kvalme som ikke er ille for meg, men den går rett og slett ikke ant å psyke på seg (påpsyket kvalme har jeg hatt sååå mange ganger). I tillegg blir jeg svært øm i brystene. Er jo det nå også av prog. men det kjentes likevel litt anderledes ut.. Kommer ikke sympt. så håper jeg at jeg tar feil. Skulle ønske jeg IKKE hadde denne erfaringen (bortsett ifra barnet mitt selvfølgelig!! - men det er så lenge siden så jeg kan ikke huske når de ulike tingene inntraff). Det er mange som ikke får symptomer i det hele tatt, så dette er kun meg og mitt. Hvordan har du det idag da? Jeg har veeeldig vondt i mangen. Legen ved innsett. mente det kom av at veske hadde lekket ut og irriterte bukhulen. I tillegg så er magen veldig oppblåst. Vurdere å ringe legen å få sykemeld. i neste uke. Jeg klarer ikke å gå normalt pga magen. Det ble mye syt...-det var ikke meningen. Sp.målet til deg druknet i klagesangen - hvordan har du det ) ? klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-487914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest corsica Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei igjen Hillda ) Jeg har ett barn på 7 år, og jeg har vært gravid ved begge de forrige forsøkene. Symptomene har vært de samme (ihvertfall på de to siste graviditetene). Jeg ble kvalm 5 dager etter innsetting sist. Det er en kvalme som ikke er ille for meg, men den går rett og slett ikke ant å psyke på seg (påpsyket kvalme har jeg hatt sååå mange ganger). I tillegg blir jeg svært øm i brystene. Er jo det nå også av prog. men det kjentes likevel litt anderledes ut.. Kommer ikke sympt. så håper jeg at jeg tar feil. Skulle ønske jeg IKKE hadde denne erfaringen (bortsett ifra barnet mitt selvfølgelig!! - men det er så lenge siden så jeg kan ikke huske når de ulike tingene inntraff). Det er mange som ikke får symptomer i det hele tatt, så dette er kun meg og mitt. Hvordan har du det idag da? Jeg har veeeldig vondt i mangen. Legen ved innsett. mente det kom av at veske hadde lekket ut og irriterte bukhulen. I tillegg så er magen veldig oppblåst. Vurdere å ringe legen å få sykemeld. i neste uke. Jeg klarer ikke å gå normalt pga magen. Det ble mye syt...-det var ikke meningen. Sp.målet til deg druknet i klagesangen - hvordan har du det ) ? klem Unnskyld at jeg blander meg inn, men jeg midt oppi prosessen, jeg også. Jeg er ikke kvalm ennå, men har ikke ruget lenger enn 3 og en halv dag. Det jeg tenkte på var at du burde kontakte fastlegen din eller en som kunne gi deg sykemelding. Det er ikke så veldig uvanlig å ha smerter flere dager etter uttak. Jeg har heldigvis fått sykemelding ut måneden, og etter det så får vi se hva jeg skal gjøre. Nå har jeg en jobb som jeg løfter mye og tunkt, så jeg tar ingen sjanser. Jeg har alltid hatt veldig vondt flere dager etterpå, men nå er det bare ømt og oppblåst. Men hver gang jeg setter progestronsprøyta blir jeg ømmere og blåser opp 5-6 timer. Hilsen Corsica 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-487985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillda Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei igjen Hillda ) Jeg har ett barn på 7 år, og jeg har vært gravid ved begge de forrige forsøkene. Symptomene har vært de samme (ihvertfall på de to siste graviditetene). Jeg ble kvalm 5 dager etter innsetting sist. Det er en kvalme som ikke er ille for meg, men den går rett og slett ikke ant å psyke på seg (påpsyket kvalme har jeg hatt sååå mange ganger). I tillegg blir jeg svært øm i brystene. Er jo det nå også av prog. men det kjentes likevel litt anderledes ut.. Kommer ikke sympt. så håper jeg at jeg tar feil. Skulle ønske jeg IKKE hadde denne erfaringen (bortsett ifra barnet mitt selvfølgelig!! - men det er så lenge siden så jeg kan ikke huske når de ulike tingene inntraff). Det er mange som ikke får symptomer i det hele tatt, så dette er kun meg og mitt. Hvordan har du det idag da? Jeg har veeeldig vondt i mangen. Legen ved innsett. mente det kom av at veske hadde lekket ut og irriterte bukhulen. I tillegg så er magen veldig oppblåst. Vurdere å ringe legen å få sykemeld. i neste uke. Jeg klarer ikke å gå normalt pga magen. Det ble mye syt...-det var ikke meningen. Sp.målet til deg druknet i klagesangen - hvordan har du det ) ? klem Hei luckyto. Jeg har det fint i dag,men jeg kjenner litt stikninger nederst på den ene siden.Jeg tar det som et positivt tegn,for med mitt første forsøk merket jeg ingentingen,og det var misslykket.Men jeg er så heldig å ha ei jente på snart to år,ved hjelp av AIH. Det hjelper godt på om dagen. Men jeg har en god følelse denne gangen,så jeg krysser fingrene for oss begge. Håper magesmertene dine forsvinner snart.... Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-488049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei luckyto, Grattis med 2 gullegg i magen, og lykke til med rugetida. Du skal se det blir full klaff denne gangen ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-488221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Unnskyld at jeg blander meg inn, men jeg midt oppi prosessen, jeg også. Jeg er ikke kvalm ennå, men har ikke ruget lenger enn 3 og en halv dag. Det jeg tenkte på var at du burde kontakte fastlegen din eller en som kunne gi deg sykemelding. Det er ikke så veldig uvanlig å ha smerter flere dager etter uttak. Jeg har heldigvis fått sykemelding ut måneden, og etter det så får vi se hva jeg skal gjøre. Nå har jeg en jobb som jeg løfter mye og tunkt, så jeg tar ingen sjanser. Jeg har alltid hatt veldig vondt flere dager etterpå, men nå er det bare ømt og oppblåst. Men hver gang jeg setter progestronsprøyta blir jeg ømmere og blåser opp 5-6 timer. Hilsen Corsica Hei Corsica ) I dag har jeg fått sykemeldingen. Er nå sykem. 100% tom neste onsd. Skal tilbake da. Om dette ikke lykkes så er det full rulle på jobb igjen, men om vi er heldige så vil jeg sammen med legen vurdere om jeg skal delvis sykem. en liten stund til. Det er litt lettere i dag. Klarer å kle på meg skoen selv ) Lykke til!!!! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-488549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Hei luckyto. Jeg har det fint i dag,men jeg kjenner litt stikninger nederst på den ene siden.Jeg tar det som et positivt tegn,for med mitt første forsøk merket jeg ingentingen,og det var misslykket.Men jeg er så heldig å ha ei jente på snart to år,ved hjelp av AIH. Det hjelper godt på om dagen. Men jeg har en god følelse denne gangen,så jeg krysser fingrene for oss begge. Håper magesmertene dine forsvinner snart.... Lykke til. Hei igjen Hillda ) I dag har jeg fått 100 % sykem. tom neste onsd. Skal bare slappe av og lage formiddagste til de venninnene som har fridg.er innimellom ) Jeg har også stikkinger og tar det som deg. Jeg hadde det begge de andre gangene så XXXXXX... Er litt redd for å være for optimisktisk og vingler fra pos. tanker til neg. Når jeg tenker at dette går rette veien, tør jeg ikke si det til noen *sukk* Jeg blir litt tussete av dette ) Nå må jeg gi meg for 7-åringen skal inn på maskinen å spille dataspill. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89004-s%C3%A5-ruger-jeg-igjen-da-o/#findComment-488564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.