Gjest urolig sjel Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg er i et fast forhold og har vært det i snart fem år. Vi har to deilige barn sammen. Sammen har vi stort sett bra.. Savner likevel spenning og at vi er mer sammen som kjærester. Ungene spiser oss opp, tar all tid.. Dessuten prater vi lite sammen.Når barna er i seng, sitter han som regel foran pcn, og jeg foran tvn eller omvendt, det er sjelden vi gjør noe felles..Utenom å passe barn.. Jeg er smålei..Og føler av og til at vi kun er samarbeidspartnere ovenfor pass av barn...Nå de er i seng, har vi lite å snakke om..Ellers så har vi ikke lært det... Så har jeg kontakt med denne eksen da..En jeg var sammen med for over ti år siden. Som kan kalles ungdomsflørt.. Min samboer vet om ham, og syns det er greit at vi har kontakt..Han stoler 100% på meg.. Jeg traff ham ute den 30 november...Vi pratet i timesvis, og han fulgte meg til taxien..Enda det var motsatt vei av der han skulle.. Kjemien mellom oss var som den alltid har vært... Den natta må jeg innrømme at tankene mine gikk til ham.. Sms sendingene har blitt hyppigere..Hans mer personlige.. Uten at det trenger å ligge no i det... Jeg føler meg vemmelig fordi jeg lar tankene falle på ham.. Da jeg har en mann som er Fryktelig glad meg her hjemme.. x vet ingenting, og antyder selv at vi bare er venner.. Hvorfor legger jeg mer i det? Hva er grunnen til at jeg søker tilbake... Lurere, og lurer.. Rastløs 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89034-eks-spenning-i-et-satt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanedis Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du spør "Hva er grunnen til at jeg søker tilbake...". Hvorfor er han en eks? Du forteller ikke noe om historien deres. Hvorfor det ikke ble dere den gangen, og hvorfor ble det slutt. Var vel en grunn til at forholdet tok slutt den gangen? Det kan være farlig å fortsette denne "leken". Plutselig har den gått for langt, uten at man kanskje har tenkt gjennom konsekvensene. Er det verdt det osv.? Det beste er å satse på det du har... Anbefaler derfor familierådgiving, hvis du føler at samlivet med mannen din gir lite tilbake. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89034-eks-spenning-i-et-satt-liv/#findComment-487551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Når hverdagen har festet grepet, så skjer det du forteller med de fleste! Se bare på klassefestene når de sliten 40-åringene samles. Mange ungdomskjærester som har seg en liten festromanse der... That's life! Hadde det var x'en du var gift med hadde du sikkert hatt det like kjipt. Hadde du truffet han som nå er mannen din på byen da, så hadde det nok vært han du lå å drømte om. Prøv å forfør mannen din istedenfor å glo på TV. Hvis du har lyst da. Eller ta en ferie på tomannshånd, så får du kanskje lyst! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89034-eks-spenning-i-et-satt-liv/#findComment-495767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.