Gå til innhold

Penis for stor til anal...

Anbefalte innlegg

Gjest tøsefille

"Så hvis jeg f.eks. hadde møtt en jente på byen og vi dro på nachpiel for å ha sex, så burde jeg før vi begynte forestillingen fortalt henne at jeg faktisk har hatt analsex tidligere?"

Jeg snakker om DAMER her og eventuelt seriøse forhold....

Ikke tilfeldige tøsefiller som hopper til sengs første kvelden. For dem tror jeg det spiller liten rolle om du så hadde tatt bikkja.

Men hvis det er bare sånne ons-forhold det dreier seg om for deg, er jo du og eventuelle partnere ute etter det samme og da spiller vel ingenting noen stor rolle.

DAMER og tøsefiller......hmmmm....... trodde vi levde i år 2003.

Fortsetter under...

"Jeg snakker om DAMER her og eventuelt seriøse forhold...."

Disse vil selvsagt få vite at jeg tenner på analsex, og spør de da om jeg har hatt det tidligere så vil jeg selvsagt si ja.

Men jeg vil ikke begynne å brette ut om hva jeg har gjort i tidligere forhold, så sant jenta ikke spør. Da vil jeg fortelle alt hun vil vite.

"Ikke tilfeldige tøsefiller som hopper til sengs første kvelden. For dem tror jeg det spiller liten rolle om du så hadde tatt bikkja."

Jeg har ikke hatt analsex med noen av disse "tøsefillene", så disse er det nok uansett lite relevant for ja.

"Men hvis det er bare sånne ons-forhold det dreier seg om for deg, er jo du og eventuelle partnere ute etter det samme og da spiller vel ingenting noen stor rolle."

En jeg involverer meg seriøst med vil selvsagt få vite om mine preferanser, og også alt hun vil vite om tidligere forhold, dersom hun spør.

Jeg kom litt ut av det her, måtte gjøre noe annet.

Det jeg ville frem til var om du kom til å være ærlig mot ei jente du falt pladask for. (Når du har rotet ferdig)

Den ENE, og hun etter at dere hadde pratet litt ikke likte tanken på at du hadde drevet med både det ene og det andre.

Mulig du svarer på ditt vante vis at "da driter du i hele jenta" f.eks, men så enkelt er det ikke når følelser først oppstår.

Mulig du skryter på deg flere hull både foran å bak her på dol, og egentlig ikke er så halvgæær`n i virkeligheten.

Jeg husker nemlig fra et par år tilbake du sa at ons hadde du bare hatt noen få av, og kunne ikke komme deg fort nok vekk.

Nå er det ikke sånn at jeg er spesiellt opptatt av hva du eller andre driver med - det får være opp til enhver, og jeg har mer enn nok med meg og mitt liv, til å blande meg inn i andres, men det må være lov å stille noen spørsmål allikevel.

Det kan ikke være mye moro å bli sett på som en vandrende varseltrekant, fordi ryktene svirrer - som en i byen hvor jeg bor. Han ble en gang sett på som kjekk, nå blir han skydd som pesten, og hvis noen som ikke kjenner han bare så mye som prater med han, blir de advart.

Sånn, så var dagens spørretime over :)

Jeg kom litt ut av det her, måtte gjøre noe annet.

Det jeg ville frem til var om du kom til å være ærlig mot ei jente du falt pladask for. (Når du har rotet ferdig)

Den ENE, og hun etter at dere hadde pratet litt ikke likte tanken på at du hadde drevet med både det ene og det andre.

Mulig du svarer på ditt vante vis at "da driter du i hele jenta" f.eks, men så enkelt er det ikke når følelser først oppstår.

Mulig du skryter på deg flere hull både foran å bak her på dol, og egentlig ikke er så halvgæær`n i virkeligheten.

Jeg husker nemlig fra et par år tilbake du sa at ons hadde du bare hatt noen få av, og kunne ikke komme deg fort nok vekk.

Nå er det ikke sånn at jeg er spesiellt opptatt av hva du eller andre driver med - det får være opp til enhver, og jeg har mer enn nok med meg og mitt liv, til å blande meg inn i andres, men det må være lov å stille noen spørsmål allikevel.

Det kan ikke være mye moro å bli sett på som en vandrende varseltrekant, fordi ryktene svirrer - som en i byen hvor jeg bor. Han ble en gang sett på som kjekk, nå blir han skydd som pesten, og hvis noen som ikke kjenner han bare så mye som prater med han, blir de advart.

Sånn, så var dagens spørretime over :)

"Det jeg ville frem til var om du kom til å være ærlig mot ei jente du falt pladask for. (Når du har rotet ferdig)"

Det vil jeg selvsagt være. Jeg er alltid ærlig.

"Den ENE, og hun etter at dere hadde pratet litt ikke likte tanken på at du hadde drevet med både det ene og det andre."

Det kan vel skje, men jeg er 28 år gammel og hvis hun var av den oppfattelsen at hun fikk en jomfru så burde hun gå 10 år ned i alder. Minst.

"Mulig du svarer på ditt vante vis at "da driter du i hele jenta" f.eks, men så enkelt er det ikke når følelser først oppstår."

Jeg faller ikke lett for noen, det har aldri skjedd til nå, så sannsynligheten for at jeg faller for henne før hun eventuelt har funnet ut av hva jeg har gjort tidligere, er ekstremt liten.

Men en jente som har problemer med hva jeg har gjort med andre, før jeg i det hele tatt møtte henne, viser tegn på overdreven sjalusi, og er det noe jeg har lært at jeg bør holde meg unna så er det sjalue damer. Det har jeg lært "the hard way", og varsellampene mine ville utvilsomt skrudd seg på rimelig fort om jenta hadde begynt å få problemer med hva jeg gjorde før jeg møtte henne.

"Mulig du skryter på deg flere hull både foran å bak her på dol, og egentlig ikke er så halvgæær`n i virkeligheten."

Jeg har ikke skryti på meg noe her på dol, men det er godt mulig at du tror jeg har feid over 100 stk, noe som overhodet ikke er tilfelle.

De siste tre årene har jeg enten hvert i forhold, eller hatt elskerinner + noen få ons.

"Jeg husker nemlig fra et par år tilbake du sa at ons hadde du bare hatt noen få av, og kunne ikke komme deg fort nok vekk."

Det er sant. Det er ikke mange jenter jeg har hatt sex med bare en gang, men definisjonen av få er jo også ganske relativ. Jeg regner heller ikke en jeg har hatt sex med 2-3 ganger for et ONS, og de fleste av de jeg trodde skulle bli ONS har jeg hatt sex med minst en gang til. Ergo snakker vi om veldig få ONS.

Jeg har ikke sansen for ONS, har aldri hatt det, men likevel kan det fort bli det om man ikke har noen å ha sex med.

"Nå er det ikke sånn at jeg er spesiellt opptatt av hva du eller andre driver med - det får være opp til enhver, og jeg har mer enn nok med meg og mitt liv, til å blande meg inn i andres, men det må være lov å stille noen spørsmål allikevel."

Jeg har ikke fått noen spørsmål til nå, så jeg aner ikke hva du har spurt om. Jeg bare svarer hvert avsnitt.

"Det kan ikke være mye moro å bli sett på som en vandrende varseltrekant, fordi ryktene svirrer - som en i byen hvor jeg bor. Han ble en gang sett på som kjekk, nå blir han skydd som pesten, og hvis noen som ikke kjenner han bare så mye som prater med han, blir de advart."

Hvorfor skyr de han som pesten? Jeg trodde det bare var 14 åringer som støtte ut folk på den måten.

Nå er uansett sammenligningen med meg dårlig, da jeg ikke har hatt sex med flere enn hva man kan regne som normalt for en 28 åring som stort sett har sniki seg unna det å være i forhold.

"Så hvis jeg f.eks. hadde møtt en jente på byen og vi dro på nachpiel for å ha sex, så burde jeg før vi begynte forestillingen fortalt henne at jeg faktisk har hatt analsex tidligere?"

Jeg snakker om DAMER her og eventuelt seriøse forhold....

Ikke tilfeldige tøsefiller som hopper til sengs første kvelden. For dem tror jeg det spiller liten rolle om du så hadde tatt bikkja.

Men hvis det er bare sånne ons-forhold det dreier seg om for deg, er jo du og eventuelle partnere ute etter det samme og da spiller vel ingenting noen stor rolle.

OK. Hvor lenge venter DAMER med å ha sex med en fyr da?

I motsetning til tøsefiler mener jeg.

Er det noen formel for dette? Kan man ikke bli tatt seriøst om man har sex første kvelden - selv ikke om det skulle utvikle seg til et forhold i etterkant av sexen?

Vil gjerne ha fasiten på dette, jeg.

OK. Hvor lenge venter DAMER med å ha sex med en fyr da?

I motsetning til tøsefiler mener jeg.

Er det noen formel for dette? Kan man ikke bli tatt seriøst om man har sex første kvelden - selv ikke om det skulle utvikle seg til et forhold i etterkant av sexen?

Vil gjerne ha fasiten på dette, jeg.

...jeg tror det er 4 måneder, - det var det hvertfall den gangen jeg var 16. Nå ventet jeg kun 2 måneder jeg da, så jeg er nok litt sånn tøsefillete, og da hjelper det vel heller ikke at jeg holdt sammen med fyren i 17 år etterpå....:)

Annonse

...jeg tror det er 4 måneder, - det var det hvertfall den gangen jeg var 16. Nå ventet jeg kun 2 måneder jeg da, så jeg er nok litt sånn tøsefillete, og da hjelper det vel heller ikke at jeg holdt sammen med fyren i 17 år etterpå....:)

Jeg ligger grådig tynt av der, jeg er litt sånn tøsefille fordi vi lå visst sammen første gang vi møttes. Nå har vi vært sammen i fem år snart (og har to barn), men det er jo ille for det, jeg innser det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...