Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skriver som TK, jeg, og håper jeg er like heldig som henne :-)

Etter at vi måtte avbryte siste forsøk pga. manglende eggproduksjon, er jeg igjen klar med 9 egg i magen!!!!!!!!!! Og alle er like store! Får stole på Maigaard som mente vi kun var uheldige og traff en dårlig syklus sist gang.

Vi reiser i kveld til Danmark, tar med oss forsøk nr. 1 - en 5 år gammel jente - og håper dette blir siste gangen i søskenjakten.

Kryss fingre for meg, da, dere!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89055-klar-for-mitt-5te-uttak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

piano1365380386

Hei Venus.

Vi har jommen mye felles, håper vi får mer! For vi bruker også Maigaard, har ei jente fra før, hadde manglede eggproduksjon sist. Håper at det skal gå bedre nå (slik som med deg), starter spray om vel to uker.

Et spørsmål, hva gjør dere med veslejenta på den store dagen i Danmark?

Lykke til!!!!!

Annonse

Ønsker dere masse lykke til!!

Lykke til!

Skal krysse alt - som alle andre her på siden .

Hvis tankens kraft er stor .........- skal du se at det går bra denne gang!

Vi er mange som tenker på dere!

Håper på et fruktbart år 2003 for alle som ønsker det!

Et boktips i stunder som er tøffe: "Glede" av Fransesca et eller annet, kjøpte den til en veninde som hadde det tøfft i en periode og det står utrolig mye bra i den. At kunne gledes over hverdaglige ting (som man ellers tar for gitt)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...