Gå til innhold

Samme, gamle historie!

Anbefalte innlegg

'Han er lei av å i 9 av 10 tilfeller bli avvist når han ønsker sex. Han føler seg sakte, men sikkert lite attraktiv og nesten vemmelig, og blir kald og hard. Noe som selvfølgelig ikke akkurat gjør ham mere attraktiv.

Hun synes han maser om sex hele tiden. Hun synes han maser om mere spennende sex og at hun må bli flinkere til å ta initiativ. Hun føler seg utilstrekkelig og opplever etterhvert det hele som et press! Og får selvfølgelig ennå mindre lyst på sex'.

Han, dvs. jeg føler det begynner å røyne på. Jada, vi har sex, gjennomsnittlig 1-2 ganger pr 14 dager. Jeg tenner fortsatt veldig på henne, men lurer på om at det ikke hadde blitt noe visst jeg ikke tok initiativ. Jeg har i en periode bevisst gått til streik. Det som kom ut av det var ingen sex og hun lurte på om jeg ikke fant henne attraktiv lenger.

Det er klart det skal litt til for å treffe noen som har akkurat samme sexlyst som en selv. Jeg har ikke noe ønske om sex hver dag, men for en mann på 30 år, så er det vel ikke unormalt å ønske seg sex så ofte som av og til 2 ganger i uka?

Med hensyn til mere spennende sex, så dreier det seg om div. 'perverse' aktiviteter som f.eks. munnsex, onani sammen, prøve andre stillinger enn misjonæren, prøve sex andre steder enn på et kaldt soverom med lyset av. Analsex, SM, bondage og andre aktiviteter som nærmest virker å være folkesport her i landet, i hvert fall når en leser på forum for seksualitet, har jeg ikke engang tenkt på, ialle fall ikke ennå.....

Selvfølgelig dreier det seg ikke bare om sex.

Vi har et lite barn sammen og er begge i full jobb. Jeg kunne helt sikkert ha gjort mere på hjemmefronten, men jeg prøver virkelig å ta min del. Jeg lager middag så og si hver dag, bringer og henter barnet i barnehagen hver dag, prøver å ta min del av husarbeidet. Jeg kunne sikkert vært flinkere til å komme med blomster og små gaver, men det hender da det også.

Vi har vært sammen i 6 år, og forholdet har vært som en berg- og dalbane. Når vi er på topp, så er alt greitt, men på bunn, så er det jævlig. Iallefall for meg som føler meg så avvist, alltid. Jeg blir lei meg og vil straffe henne med å holde litt avstand. Drømmen er å avvise henne en dag hun har lyst på sex, slik at hun kan få kjenne hvordan det er. Da skal jeg stryke henne på kinnet og si at jeg er veldig glad i henne, men nå vil jeg heller lese litt i boka mi og så sove. 'Du kan jo bare onanere hvis du trenger å få lettet litt på trykket!'

Så nå blir det nok time på familievernkontoret snarlig. Bare pga en sexgal mann!

Noen som kjenner seg igjen? Tar gjerne i mot gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89073-samme-gamle-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke en Petter Smart!

Hei Pelleparafin! Kjenner meg veldig igjen! Bruk familievern kontoret og få frem hvor frustrert du er! Hun er nok like lei som du er.

Faren ved at dere lar dette skli avgårde uten å gjøre noe er at en av dere finner en "annen" som tilfredstiller dere i øyeblikket.

Kommunikasjon er et nøkkelord og jeg har erfart (dyrekjøpt) dette.Vi har tre barn og vært gift i 8 år.Ting gikk av seg selv hjemme,jeg passet hus og barn når min kone jobbet overtid og tok meg av minsten når hun tok tak i aktivitetene til de største.

Dette medførte til at vi ikke satte av tid til oss selv og ble utbrente på hver vår kant.Hun traff en kollega av seg som var ungkar og satte igang med ham."han så meg som jeg var" var svaret når alt kom for dagen.

Vårt sexliv var også labert! Jeg "maste" synes hun,ikke noe spesielt iniativ fra hennes side.Og vi hadde sex kanskje 1 gang i måneden på mitt iniativ! Selvfølelsen min gikk rett i dass,problemer med utholdenheten fikk jeg også fordi hun ikke var tent.Ble med på sex fordi jeg ville.

Nå er jeg separert og dette er ett halvt år siden,men det rare er at nå kommer selvfølelsen tilbake og andre kvinner har jeg fortsatt draget på.Og jeg gleder meg til sommeren ikke minst!

Jeg tror dere er på et farlig spor i deres forhold.Dere kjeder hverandre ihjel.Ingen inspirasjon noe steder.Man er faktisk 2 stykker som skaper lykke og er den andre ikke med så suges den andre tom!

så ta et samlivskurs og bruk de hjelpemidler som finnes men la din samboer\kone skjønne at deres forhold går til helvete hvis dere ikke gjør noe nå! Prøv å finne ut hva det var som gjorde at dere ble dere! Hva var det som tiltrakk deg når det gjaldt din kone!

Alle kurtiserer når de sonderer terrenget etter en partner men når alt er vel i havn hvem kutiserer da? Svært få fordi da kommer hverdagen og resten går på skinner.Begge dere to trenger bekreftelse på at dere er attraktive ikke sant?

Og det kan dere kun finne ut av ved å oppdage hverandre på nytt! så langt det går an da! Jeg er ingen Petter Smart i dette her men forteller hva vi burde gjort og ikke gjorde.Nå sitter jeg igjen alene uten familie (3 barn på 15-13-7) og i mitt hus som jeg bygde sitter det en svenske som kom inn fra venstre og kurtiserte min kone over to år!

Hun lot seg smigre og hoppet over gjerdet og spiser nå der! Men en ting vet jeg nå: Tenk etter hva du vil! Vil du ha dama di og familien må dere gå en tung men ikke ugjennomtrengelig vei for å få tilbake den gode "følelsen"

Det viktigste nå for deg tror jeg er å glemme sex og la din kone få en massiv oppmerksomhet fra deg.Gjør det vakkert,skånsomt,og ha tålmodighet så er sjansene store for at dette vil gå bra såfremt hun ikke har "mistet" håpet for din del!

Lykke til og håper du ikke havner i min situasjon selv om jeg har en ny fremtid alene ville jeg heller gått noen runder med samlivskurs + div for å redde ekteskapet.sexen kommer av seg selv hvis begge vil!

Good Luck!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89073-samme-gamle-historie/#findComment-487847
Del på andre sider

Hei Pelleparafin! Kjenner meg veldig igjen! Bruk familievern kontoret og få frem hvor frustrert du er! Hun er nok like lei som du er.

Faren ved at dere lar dette skli avgårde uten å gjøre noe er at en av dere finner en "annen" som tilfredstiller dere i øyeblikket.

Kommunikasjon er et nøkkelord og jeg har erfart (dyrekjøpt) dette.Vi har tre barn og vært gift i 8 år.Ting gikk av seg selv hjemme,jeg passet hus og barn når min kone jobbet overtid og tok meg av minsten når hun tok tak i aktivitetene til de største.

Dette medførte til at vi ikke satte av tid til oss selv og ble utbrente på hver vår kant.Hun traff en kollega av seg som var ungkar og satte igang med ham."han så meg som jeg var" var svaret når alt kom for dagen.

Vårt sexliv var også labert! Jeg "maste" synes hun,ikke noe spesielt iniativ fra hennes side.Og vi hadde sex kanskje 1 gang i måneden på mitt iniativ! Selvfølelsen min gikk rett i dass,problemer med utholdenheten fikk jeg også fordi hun ikke var tent.Ble med på sex fordi jeg ville.

Nå er jeg separert og dette er ett halvt år siden,men det rare er at nå kommer selvfølelsen tilbake og andre kvinner har jeg fortsatt draget på.Og jeg gleder meg til sommeren ikke minst!

Jeg tror dere er på et farlig spor i deres forhold.Dere kjeder hverandre ihjel.Ingen inspirasjon noe steder.Man er faktisk 2 stykker som skaper lykke og er den andre ikke med så suges den andre tom!

så ta et samlivskurs og bruk de hjelpemidler som finnes men la din samboer\kone skjønne at deres forhold går til helvete hvis dere ikke gjør noe nå! Prøv å finne ut hva det var som gjorde at dere ble dere! Hva var det som tiltrakk deg når det gjaldt din kone!

Alle kurtiserer når de sonderer terrenget etter en partner men når alt er vel i havn hvem kutiserer da? Svært få fordi da kommer hverdagen og resten går på skinner.Begge dere to trenger bekreftelse på at dere er attraktive ikke sant?

Og det kan dere kun finne ut av ved å oppdage hverandre på nytt! så langt det går an da! Jeg er ingen Petter Smart i dette her men forteller hva vi burde gjort og ikke gjorde.Nå sitter jeg igjen alene uten familie (3 barn på 15-13-7) og i mitt hus som jeg bygde sitter det en svenske som kom inn fra venstre og kurtiserte min kone over to år!

Hun lot seg smigre og hoppet over gjerdet og spiser nå der! Men en ting vet jeg nå: Tenk etter hva du vil! Vil du ha dama di og familien må dere gå en tung men ikke ugjennomtrengelig vei for å få tilbake den gode "følelsen"

Det viktigste nå for deg tror jeg er å glemme sex og la din kone få en massiv oppmerksomhet fra deg.Gjør det vakkert,skånsomt,og ha tålmodighet så er sjansene store for at dette vil gå bra såfremt hun ikke har "mistet" håpet for din del!

Lykke til og håper du ikke havner i min situasjon selv om jeg har en ny fremtid alene ville jeg heller gått noen runder med samlivskurs + div for å redde ekteskapet.sexen kommer av seg selv hvis begge vil!

Good Luck!

Synd det endte sånn for deg. For av måten du skriver på virker du som en reflektert og svært attraktiv mann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89073-samme-gamle-historie/#findComment-494227
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...