Gjest eljo Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hei igjen! Jepp, nå er det bare å vente på å få begynne å sniffe igjen! Den 1/3 starter kjøret for 5. gang! Uttak er satt til uke 10! På torsdag skal jeg leke nålepute og få igang systemet! Gleder meg til å komme igang igjen, gruer til rugeperioden!!! 0 Siter
Gjest Svale Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Heisann! Så flott at du endelig har noe å se fram til. Men du skrev at du skal ha uttak i uke 10, ja? Men skal du ikke starte å sniffe før 1/3 da??? Jeg skal jo starte på lørdag 25 med sprayen.. Lurte bare litte granne.. kos fra 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 Heisann! Så flott at du endelig har noe å se fram til. Men du skrev at du skal ha uttak i uke 10, ja? Men skal du ikke starte å sniffe før 1/3 da??? Jeg skal jo starte på lørdag 25 med sprayen.. Lurte bare litte granne.. kos fra he he, nei jeg puttet fingeren på feil tall... skulle nok være start med sniffing 1/2 ja! Ellers ville det vært verdens raskeste forsøk! ;-) 0 Siter
Gjest Svale Skrevet 14. januar 2003 Skrevet 14. januar 2003 he he, nei jeg puttet fingeren på feil tall... skulle nok være start med sniffing 1/2 ja! Ellers ville det vært verdens raskeste forsøk! ;-) Hehe, det var det jeg trodde ja! Ikke like lett å treffe riktig tast hver gang..hehe kos fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.