Gå til innhold

Det fins bare meg i hele verden...

Anbefalte innlegg

.....ingenting annet betyr noe.....

I hele verden fins det bare meg og sambo og ivf-forsøket vårt. Jeg er til vanlig en særdeles omsorgsfull og oppmerksom person, men akkurat nå så finnes bare meg og mitt.

Det kan falle bomber rundt huset, jeg suller likevel upåvirket videre i min egen verden som består av spray og sprøyter som kommer snart og hvilken dag er vi på idag og hvilke bivirkninger jeg har og ikke har.

Ingenting annet er viktig.

Jobben....?

Tja, jeg er nå der, gjør mitt pliktskyldigst aller nødvendigste, men den er jo ikke viktig.....Den betyr jo ikke noe sånn egentlig, når man ser stort på det.....

Jeg er så sinnsykt egoistisk om dagen at jeg skulle hatt bank. Noen skulle rista meg skikkelig!

Men jeg kommer vel ned på jorda igjen.

Forhåpentligvis faller jeg ikke altfor hardt. Forhåpentligvis er resten av verden snille med meg enn så lenge.....

Egosentrisk hilsen fra førstegangsprøveren

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89255-det-fins-bare-meg-i-hele-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jonajenta

Slik er det i dette gamet. Man blir litt egosentrisk, men forhåpentlig vis er det en fase, det er i alle fall min erfaring. I oppkjøringen til forsøk og mens de på går er det nesten umulig og ikke la det påvirke hele ens eksistens. Forhåpentligvis vil det få en lykkelig utgang- så man igjen kan delta i det sivile livet.

Men akkurat nå, lever jeg også mest for det forestående forsøket. Første UL på søndag....

Lykke til videre!!!!

Hei!

Du ikke tenkt på hvordan andre oppfatter deg! Gjør som du føler er det beste for deg.

Jeg var omtrent likedan med mine 2 forrige forsøk. Nå med det 3. så blir jeg nok like usosial igjen, i og med at vi ikke forteller det til vennekretsen denne gangen...men vi velger selv våre valg.

Synes du er flink som kjenner det på kroppen, enda til det er første gangen din...jeg merket det ikke før 2. forsøk..

Stå på jenta, og ikke føl at du må uten å virkelig måtte..

kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...