Gå til innhold

Den blir slapp....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har truffet verdens deiligste mann og vi har det fantastisk sammen på mange måter.

Problemet er at de gangene vi har hatt sex, har han ikke "fullført". Vi har ikke hatt sex mer enn tre ganger, men dette har jeg ikke opplevd før. Vi er begge i midten av 30-årene.

Bør jeg ta dette opp med han eller betrakter dere dette som vanlig? Han har sagt noe sånt som: "jeg har visst vært for lenge alene..." som forklaring. Jeg tror ikke det skulle være et problem å være åpen rundt dette, men tar det ikke opp om dette er vanlig forekommende.

Han var redd jeg skulle tro det hadde noe med meg å gjøre, men den tanken hadde ikke slått meg - før han nevnte det....

Noen erfaringer? Hvordan bør jeg gå frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89302-den-blir-slapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han om det.

Det som er viktig for dere er hvordan komme hanskes med dette problemet:-)

Kan ihvertfall lett forestille meg at problemet baller på seg for han ved at det har skjedd flere ganger + at dere ikke har snakket om det og "lettet presset" for han.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89302-den-blir-slapp/#findComment-489731
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...