luckyto Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei jenter ) Før innsett. hadde jeg en pos. følelse for det hele, mens nå 4. dg. etter innsett. er jeg kjempenegativ. Har to gravi. og aborter bak meg det siste året, men kan ikke huske at jeg hadde denne følelsen på dette tidspkt. da. Min kjære sier jeg hadde det, men jeg tror ikke den stakk så dypt da *sukk* Dette blir jo bare svada, men jeg tror snart jeg blir gal. Burde antagelig vært på jobb istede å konsentrert meg om andre ting..?.. Er det noen der ute som har det/har hatt det som meg, og kanskje det tom er noen som leser dette som har blitt gravid etter det?? - kanskje jeg skal stile en slik til gravid-forumet? JEG ER DESPERAT etter tomme og oppmuntrende ord ) En hyper klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89305-neg-tanker-i-rugetiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du kan i hvert fall ikke ødelegge noe ved å tenke feil, så ikke bebreid deg selv. Det er fint for din egen skyld om du klarer å være positiv, men for eggene dine er det neppe avgjørende. Det hadde ikke vært mange uønskede graviditeter her i verden om man hadde kunnet forhindre dem med negative tanker ;-) Borealis på Foreldreforum har to gutter, begge som resultat etter forsøk hvor hun hadde ganske realistiske tanker om sjansene, kombinert med en ganske "dårlig magefølelse". Nr. 2 er til og med fra et opptint egg. Og en av de første jeg husker herfra, var en dansk jente. Hun gadd nesten ikke teste etter forsøk nr. 2, for hun var så sikker på at det også var mislykket. Hun var gravid med tvillingjenter. Det man evt. kan merke så tidlig, er stort sett ettervirkninger av hormonene og forsøket. Symptomer på selve graviditeten hvis den har inntrådd, kommer senere. Så ikke tenk så mye på om du føler det ene eller det andre. Men altså, jeg skjønner godt at det røyner på etter det du har vært gjennom. Det skulle bare mangle om man gikk rundt som en lysende optimist etter slike påkjenninger. Ikke forlang det av deg selv. Jeg fikk barn nr. to etter å ha forsøkt mye rart uten hell gjennom 4-5 år, etter å ha spontanabortert en gang underveis og med en bunke elendige prognoser "under armen". Jeg våget ikke tro noe særlig på det før han var født, men vi klarte det til slutt. Så det går ikke alltid som vi med beina på jorda tror. Heldigvis. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89305-neg-tanker-i-rugetiden/#findComment-489083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svale Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei hei! Kjære lille søte deg da! Klart du har mange følelser og tanker. Selv hadde jeg under siste forsøk vi hadde en meget positiv følelse i starten. Så, etter noen dager var jeg overbevist at det gikk rett i do..men jeg fikk da i alle fall noen positive ting, jeg ble gravid, men uheldigvis mistet jeg. Tillat degselv til å føle akkurat som du selv vil føle. Føl deg gravid om du vil...det tillot jeg meg til tider. Legen sa jo...lev som gravide gjør..!! Håper det går bra med deg, og gleder meg sammen med deg når du skal ta testen.. kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89305-neg-tanker-i-rugetiden/#findComment-489089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillda Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei luckyto. Jeg vet akkurat hva du mener,jeg blir også snart veldig gal av dette her,er på rugedag 5.Jeg tenker stort sett ikke på noe annet igjennom en hel dag,og det er ganske slitsomt.Du får prøve å tenke positivt,vet det er vanskelig,men så går nok dette her bra,skal du se. Lykke til videre de neste dagene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89305-neg-tanker-i-rugetiden/#findComment-489130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.