Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har bare vært en passiv DOL-kikker de siste ukene. Etter et intenst mislykket juleforsøk har det faktisk vært deilig å vende blikket litt vekk fra livmoren en stund. (Jeg kjenner meg forresten veldig godt igjen i innlegget til cizz.)

Men idag merket jeg at min gamle "venn" PMS-en er på besøk igjen. Hodepine og hetetokter. Det er så lenge siden jeg har hatt noen "vanlig" kroppsplager (jeg har bare hatt uvanlige i forbindelse med forsøket før jul).

Så nå blir det nytt forsøk ca i uke 11, forutsatt at mensen kommer når den skal. Er det forresten vanlig at syklusen forlenges/forkortes etter et forsøk ?

Og nå VIL jeg bli gravid

stor klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89327-ny-syklus-nye-muligheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kummin!

Jeg er også nesten bare kikker her inne for tiden. Prøver ikke å fokusere så mye på dette for tiden, men venter med spenning nå for å se om mensen kommer "som avtalt" slik at jeg kan sette inn eggene fra frysen i februar. Er fremdeles litt usikker på om det ikke er lurere å vente enda en syklus slik at kroppen får kommet seg skikkelig. Samtidig er jeg håpløst utålmodig!

Når venter du mensen da? Jeg venter den 22.1, men siden den var så lang sist er det jo mulig den blir forsinket!

Går iallefall til homeopat og skal til første akupunktør time i dag!

tastes!!

Hei kummin!

Jeg er også nesten bare kikker her inne for tiden. Prøver ikke å fokusere så mye på dette for tiden, men venter med spenning nå for å se om mensen kommer "som avtalt" slik at jeg kan sette inn eggene fra frysen i februar. Er fremdeles litt usikker på om det ikke er lurere å vente enda en syklus slik at kroppen får kommet seg skikkelig. Samtidig er jeg håpløst utålmodig!

Når venter du mensen da? Jeg venter den 22.1, men siden den var så lang sist er det jo mulig den blir forsinket!

Går iallefall til homeopat og skal til første akupunktør time i dag!

tastes!!

Hei på deg igjen

Jeg håper at mensen kommer i begynnelsen av neste uke, samtidig som jeg holder på å bli gal av å være så premesnstruell. Jeg lurer nemlig på hvordan regnestykket skal gå opp i forhold til egguttak i uke 11 hvis mensen kommer i dag eller i morgen.

Jeg har klarert uke 11 for alt stress og mas, mens uke 10 derimot er full av arbeidsoppgaver og familiebesøk. I forsøket før jul begynte jeg på spray 21. syklusdag og uttak 27 dager etter (inkl. sprøyter m.m.) Nå kan jo sprøyteperioden variere, men jeg får ikke regnestykket til å gå helt opp.

Jeg skjønner at du er usikker på om du skal prøve fryseforsøk nå eller vente en syklus til. Jeg tror jeg ikke hadde hatt tålmodighet til å vente, men hvis du føler at det er lurt å vente så er det kanskje en følelse det er verdt å lytte til.

Selv har jeg lurt på om kanskje jeg kunne bli gavid med sengemetoden nå, de tre gangene jeg er blitt gravid har vært om våren...

Men det blir en spennende vår uansett.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...