Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm..det tror jeg blir ekstremt vanskelig. Det å jobbe med utholdenheten er èn ting, men å få flere orgasmer rett etter hverandre tror jeg er temmelig vanskelig. Nå tar jeg utgangspunkt i meg selv, og jeg tror jeg snakker på vegne av de aller fleste normale menn der ute. Vi kan ikke hjelpe for at rett etter første utløsning, så faller ereksjonen, og vi trenger tid på å 'lade' oss opp igjen. Men bevares..alt kan læres, så hvorfor ikke det å få multiorgasmer også!;)

Ereksjonen trenger slett ikke forsvinne etter orgasmen, men det er ganske vanlig. Uansett er det vanskelig å få en ny orgasme med en gang.

Det næremste jeg har kommet er ved å stimulere meg selv analt. Da kan jeg få noe som ligner på multiorgasmer.

Ja det er mulig, men kanskje ikke så vanlig.

Jeg opplever det av og til når jeg holder meg på "kanten" (dvs. holder igjen flere ganger) i lengre tid under samleie.

Da hender det at jeg kan komme 2 ganger (begge med eh...sprut) uten å bli øm eller miste stivhet. Det kan da gå bare halvminuttet mellom orgasmene, til konas begeistring.

Litt trening må til :-)

Nå er jeg så heldig at jeg ellers ikke trenger så lang hvile mellom hver gang til vanlig heller.

5 - 15 minutter hvis jeg er i rette form.

mvh M41

Annonse

Det skal visst være mulig for menn å trene musklene sine slik at han kan holde tilbake utløsningen (men likevel oppleve orgasme) for på den måten å få flere orgasmer etter hverandre. Har dog ikke sett dette i praksis. :-)

Jeg klarer å holde igjen spruten, men det føles da ikke som en ordentlig orgasme. Så det gjør ikke opplevelsen noe bedre for meg i alle fall.

Ja det er mulig, men kanskje ikke så vanlig.

Jeg opplever det av og til når jeg holder meg på "kanten" (dvs. holder igjen flere ganger) i lengre tid under samleie.

Da hender det at jeg kan komme 2 ganger (begge med eh...sprut) uten å bli øm eller miste stivhet. Det kan da gå bare halvminuttet mellom orgasmene, til konas begeistring.

Litt trening må til :-)

Nå er jeg så heldig at jeg ellers ikke trenger så lang hvile mellom hver gang til vanlig heller.

5 - 15 minutter hvis jeg er i rette form.

mvh M41

Er det deg SDD?

Isåfall må jeg bare si deg en ting: Det er ikke nødvendig å skryte på seg ting når du bruker anonymt nick*oppgitt*.

Er det deg SDD?

Isåfall må jeg bare si deg en ting: Det er ikke nødvendig å skryte på seg ting når du bruker anonymt nick*oppgitt*.

Nei jeg er ikke SSD

Hva du og denne ssd har gående av "barnehagekrangel" her inne vet jeg heller ikke, og jeg vil heller ikke delta på den.

Mitt innlegg her er seriøst, og også mitt første på dette forumet.

At du angriper meg for dette for stå for din egen regning. Er du kanskje ikke gammel nok til å ha lært deg selvkontroll siden du tror jeg tuller?

Eller er jeg kanskje så unik at jeg burde forskes på :)

Hvis det hadde vært min hensikt å skryte på meg noe hadde jeg vel lagt igjen navn og adresse eller hva?

Mvh "skrytepaven"

Nei jeg er ikke SSD

Hva du og denne ssd har gående av "barnehagekrangel" her inne vet jeg heller ikke, og jeg vil heller ikke delta på den.

Mitt innlegg her er seriøst, og også mitt første på dette forumet.

At du angriper meg for dette for stå for din egen regning. Er du kanskje ikke gammel nok til å ha lært deg selvkontroll siden du tror jeg tuller?

Eller er jeg kanskje så unik at jeg burde forskes på :)

Hvis det hadde vært min hensikt å skryte på meg noe hadde jeg vel lagt igjen navn og adresse eller hva?

Mvh "skrytepaven"

Vel, nå trur jeg ihvertfall at du er sdd.

Jeg er heller ikke gammel nok til å ha lært meg selvkontroll, musikeren, så det bør være et godt bevis på at M41 ikke er meg.

Dessuten skryter man da ikke på seg 13 år :)

Pss, du bare prøver deg med litt god gammaldags dobbeltluring. Men lurer ikke en gammal rev!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...