Gå til innhold

Gruppesex

Anbefalte innlegg

Gjest Gift kvinne

Vi er et par i 40 åra alderen som lenge har snakket om å prøve gruppesex. Nå lurer vi på om det er noen her som har prøvd og har noe erfaring og tips og komme med. Har snakket en del om å sette grenser, men trur at under akten så er det lett å overskride den. Så det kan være like greit og ikke ha grenser, for da vi ikke si at det var vi ikke enige i. Vi blir veldig glad for svar fra noen som har erfaring med dette.

Hilsen Line

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89453-gruppesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest threesome-man

Med gruppesex, mener du 5-6 personer, eller en trekant?

Likekedes er det litt viktig å vite hvorvidt om noen av dere er bifile eller ikke.

Jeg er også av den oppfatning at hvis dere legger for mange "føringer" for hva som er lov/ikke-lov, så er det litt "vågalt" å gi seg ut i det.

Jeg vil heller forslå at dere starter med en trekant, som ikke innvolverer for mange mennesker. Da er det lettere å sette grenser for hva som er "lovlig", og det er bare èn person som skal forholde seg til "reglene".

Min erfaring er at trekanter gir mer, for da kan man konsentrere seg i mye sterkere grad om sin vanlige partner, når bare en tredjeperson er tilstede. Dere må ikke glemme HVERANDRE i en slik setting som gruppe/trekant, for da blir det en "greie" dere har SAMMEN, og det syns jeg er viktig.

Forøvrig gjelder det at dere er trygge på hverandre, på dere sjøl... og at dere er GLAD I hverandre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89453-gruppesex/#findComment-490248
Del på andre sider

Gjest Gift kvinne

Med gruppesex, mener du 5-6 personer, eller en trekant?

Likekedes er det litt viktig å vite hvorvidt om noen av dere er bifile eller ikke.

Jeg er også av den oppfatning at hvis dere legger for mange "føringer" for hva som er lov/ikke-lov, så er det litt "vågalt" å gi seg ut i det.

Jeg vil heller forslå at dere starter med en trekant, som ikke innvolverer for mange mennesker. Da er det lettere å sette grenser for hva som er "lovlig", og det er bare èn person som skal forholde seg til "reglene".

Min erfaring er at trekanter gir mer, for da kan man konsentrere seg i mye sterkere grad om sin vanlige partner, når bare en tredjeperson er tilstede. Dere må ikke glemme HVERANDRE i en slik setting som gruppe/trekant, for da blir det en "greie" dere har SAMMEN, og det syns jeg er viktig.

Forøvrig gjelder det at dere er trygge på hverandre, på dere sjøl... og at dere er GLAD I hverandre.

Lykke til!

Vi har tenkt på 2 par, det er det som frister mest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89453-gruppesex/#findComment-490474
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...