Lillo1365380426 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Det virker som om du ikke har hatt noe glede av sex tidligere, og da har du vel kommet inn i en runddans med tørrhet og sterke forventninger som ikke fylles opp. Jge hadde mye det samme problemet med en x. Vi var sammen i mange år, men i en lang periode fikk jeg problemer med tørrhet i kjeden. Dette plaget meg, fordi uansett hvor kåt jeg ble, så var jeg like tørr. Etter en lang stund oppsøkte jeg gynekolog, og da fikk jeg etter en undersøkelse vite at slimhinnen min var utrolig tynn. Dette hadde nok en sammenheng, men også at jeg ble redd for å forbli tørr. Det er nesten som med menn der de ikke får ereksjon uansett om de ønsker. Det er ofte en sammenheng med psyken og kroppen. Du er nok tørr på grunn av noe, og da hjelper det ikke på at du stresser deg selv med det. Oppsøk lege eller gynekolog for å sjekke slimhinnen og diverse før du tenker på om det kan være en annen grunn til problemet ditt. Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89508-jeg-blir-ikke-k%C3%A5t/page/2/#findComment-491333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvorlig bekymret Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Takk for råd! Vi har faktisk prøvd noe olje-greier. Det hjelper jo litt og gjør det hele lettere, men jeg blir jo ikke kåt for det. Jeg bare lurer på om du har noen fantasier.... Kanskje er det noe du har lyst at han skal gjøre med deg..Snakk sammen og utforsk hverandre, men husk å bruke god tid.Ikke tenk så veldig mye bare la det skje.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89508-jeg-blir-ikke-k%C3%A5t/page/2/#findComment-492493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tørrheten selv-ikke mere Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Hei! Det virker som om du ikke har hatt noe glede av sex tidligere, og da har du vel kommet inn i en runddans med tørrhet og sterke forventninger som ikke fylles opp. Jge hadde mye det samme problemet med en x. Vi var sammen i mange år, men i en lang periode fikk jeg problemer med tørrhet i kjeden. Dette plaget meg, fordi uansett hvor kåt jeg ble, så var jeg like tørr. Etter en lang stund oppsøkte jeg gynekolog, og da fikk jeg etter en undersøkelse vite at slimhinnen min var utrolig tynn. Dette hadde nok en sammenheng, men også at jeg ble redd for å forbli tørr. Det er nesten som med menn der de ikke får ereksjon uansett om de ønsker. Det er ofte en sammenheng med psyken og kroppen. Du er nok tørr på grunn av noe, og da hjelper det ikke på at du stresser deg selv med det. Oppsøk lege eller gynekolog for å sjekke slimhinnen og diverse før du tenker på om det kan være en annen grunn til problemet ditt. Lykke til! Mvh Takk for svar! Jeg var faktisk like ved å bestille en legetime. Men nå går plutselig alt mye bedre. Plutelig blir jeg veldig VÅT! Deilig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89508-jeg-blir-ikke-k%C3%A5t/page/2/#findComment-500176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.