Gå til innhold

hjelp kjæresten min er "jomfru"

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet

...ok, han er gutt, men han har iallefall aldri hatt sex med noen før. så...kunne trenge noen råd om hva dere guttene kunne ha tenkt dere at ei jente gjorde med dere om dere var i samme situasjon som ham. Har ikke lyst til å gjøre noe galt!

På forhånd takk.... *klem* fra Mirakelet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89556-hjelp-kj%C3%A6resten-min-er-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå er jeg jente da, men svarer likevel...

Det er lite sannsynlig at du kan gjøre noe galt hvis han er jomfru. Da har han jo aldri hatt den opplevelsen før, og vil ikke vite hvordan det er. Forventningene hans blir nok innfridd uansett.

Det er da fullt muligt at gjøre noe galt og det er da slet ikke sikkert han får forventningerne innfridd. Nok de færeste der får det.

Jeg er jente, men jeg svarer for min kjæreste var også jomfru da jeg traff han. Og det er noe av det fineste og mest spennende jeg har vært med på - å ha sex med han første gang. Siden jeg hadde erfaring og han var nervøs, så jeg tok ledelse med å prate mye og kose mye og gå veldig sakte frem og høre hva han syntes var godt og hva han ville. Han var flink å si fra om hva han var klar for. Og det hele var utrolig fint. Det viktigste er å være snill og øm og omtenksom ja - og ha goooood tid og ingen som kan forstyrre.:) gled deg ;)

Annonse

Er det noe å rope hjelp for da?:-)

Vær snill og grei, kos slik du føler er riktig, lytt til kroppssignaler som viser hva han gir "god respons" på (stønn og sukk av velvære, for eksempel). Sist, men ikke minst, snakk sammen. Det er bedre å spørre HAN hva han liker og vil at du skal gjøre, enn å spørre HER! Hva vet vel vi om hans smak???

Jeg var faktisk, sjøl om mange ikke vil tru det, ganske sjenert overfor det motsatte kjønn da jeg var yngre. Et av resultata var at jeg ikke debuterte før langt oppi tredve-åra:-/ (og det til tross for at jeg bandt meg til en annen kvinne i et ti-års samboerskap i en alder av 22). Det som var viktig når det store endelig skjedde, ifjor, var at dama var trygg, rolig og tålmodig. Jeg fikk selvfølgelig ikke ereksjon første gang, men siden ble alt meget bedre:-) Inntil det stoppa opp igjen nå nylig, da ordet penetrering for første gang kom på banen:-/

Jeg var faktisk, sjøl om mange ikke vil tru det, ganske sjenert overfor det motsatte kjønn da jeg var yngre. Et av resultata var at jeg ikke debuterte før langt oppi tredve-åra:-/ (og det til tross for at jeg bandt meg til en annen kvinne i et ti-års samboerskap i en alder av 22). Det som var viktig når det store endelig skjedde, ifjor, var at dama var trygg, rolig og tålmodig. Jeg fikk selvfølgelig ikke ereksjon første gang, men siden ble alt meget bedre:-) Inntil det stoppa opp igjen nå nylig, da ordet penetrering for første gang kom på banen:-/

Så heldig du er som har en så snill og tålmodig kjæreste;-)

"Et av resultata var at jeg ikke debuterte før langt oppi tredve-åra:-/ (og det til tross for at jeg bandt meg til en annen kvinne i et ti-års samboerskap i en alder av 22)."

Hva? Hvordan er det mulig???

"Et av resultata var at jeg ikke debuterte før langt oppi tredve-åra:-/ (og det til tross for at jeg bandt meg til en annen kvinne i et ti-års samboerskap i en alder av 22)."

Hva? Hvordan er det mulig???

Ja, hva gir du meg? Men i og med at det er jeg som er "mislykket", og har en iq på 38, og ser ut som jeg gjør, så er det dessverre ikke så rart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...