Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, dessverre. Bare lurte på hvilken undersøkelse du refererer til? Det har jeg ikke fått med meg. Har du noen link?

Vet at Venus prøver dette. Hun kan sikkert gi deg noen tips.

Hei!

Prøver å legg inn link:http://www.balder-klinikken.no/

Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, dessverre. Bare lurte på hvilken undersøkelse du refererer til? Det har jeg ikke fått med meg. Har du noen link?

Vet at Venus prøver dette. Hun kan sikkert gi deg noen tips.

Undersøkelsen er referert på

http://www.balder-klinikken.no/akupunktur/artikkel6.html

De to første avsnittene refererer artikkelen greit nok, etter min mening. Kommentaren nederst er totalt på jordet i forhold til resultatene i artikkelen.

Er det Maigaard du skal til? Vi ble satt i forbindelse med en dame som heter Annie eller Anny - tlf.nr. hennes ligger i bilen. Hun kommer til klinikken en 1/2 time før innsetting.

Jeg gir deg gjerne tlf.nr. når jeg finner det, eller så setter klinikken deg i forbindelse med henne.

Så faktisk et innslag på dansk TV her i går kveld, hvor også en dansk studie viser at akupunktur før og etter innsetting forbedrer sjansene for å bli gravid med 18%.

Hilsen fra

Annonse

Er det Maigaard du skal til? Vi ble satt i forbindelse med en dame som heter Annie eller Anny - tlf.nr. hennes ligger i bilen. Hun kommer til klinikken en 1/2 time før innsetting.

Jeg gir deg gjerne tlf.nr. når jeg finner det, eller så setter klinikken deg i forbindelse med henne.

Så faktisk et innslag på dansk TV her i går kveld, hvor også en dansk studie viser at akupunktur før og etter innsetting forbedrer sjansene for å bli gravid med 18%.

Hilsen fra

Vi skal til Maigaard ja.

Skal kontakte henne.

Lykke til!!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...