Gjest håpløst ja Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 JEg er 25 år, slank, vakker, fint langt hår. litt uren hud og sykluser på ca 45 dager...........og har fått vite gjennom et brev at funn fra blodprøve kunne tyde på pcos.......Det rare var at på ultralyden jeg var på i forbindelse med blodprøvene var eggestokkene helt fine. ER ALT HÅP UTE? Vil jeg innen kort tid bli feit, skallet og få sjegg og mørk stemme og bli barnløs....? JEg er helt fra meg og deprimert etter og ha lest på nettet om PCOS. Jeg vet rett og slett ikke om jeg vil leve mer....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89744-er-alt-h%C3%A5p-ute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neida, det går bra Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En veldig stor andel av norske kvinner har dette syndromet (noen mener opptil en fjededel av oss). Man kan ha symptomer i varierende grad. Vekten bestemmer du i stor grad selv, du har hatt syndromet lenge allerede, og har du ikke hatt vektproblemer hittil, er det ingen grunn til at du skal måtte ha det senere heller. Kanskje du må jobbe litt mer med å holde vekten, men antageligis vil dette ikke være noe problem for deg. Hårvekst i ansiktet er det mye å gjøre med; laser, elektrolyse, voks osv. Ingen grunn til å gå med slike problemer. Mye kan gjøres mot uren hud også, bare sørg for å få henvisning til spesialister på slike ting hvis det blir et problem for deg. Mange får barn uten hjelp, mange trenger litt hjelp og blir gravide etter dette. Ikke ta sorgene på forskudd, og ikke fordyp deg i alle symptomer du muligens kan få, det blir man bare værre av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89744-er-alt-h%C3%A5p-ute/#findComment-491879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håpløst ja Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En veldig stor andel av norske kvinner har dette syndromet (noen mener opptil en fjededel av oss). Man kan ha symptomer i varierende grad. Vekten bestemmer du i stor grad selv, du har hatt syndromet lenge allerede, og har du ikke hatt vektproblemer hittil, er det ingen grunn til at du skal måtte ha det senere heller. Kanskje du må jobbe litt mer med å holde vekten, men antageligis vil dette ikke være noe problem for deg. Hårvekst i ansiktet er det mye å gjøre med; laser, elektrolyse, voks osv. Ingen grunn til å gå med slike problemer. Mye kan gjøres mot uren hud også, bare sørg for å få henvisning til spesialister på slike ting hvis det blir et problem for deg. Mange får barn uten hjelp, mange trenger litt hjelp og blir gravide etter dette. Ikke ta sorgene på forskudd, og ikke fordyp deg i alle symptomer du muligens kan få, det blir man bare værre av. takk for oppmuntringen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89744-er-alt-h%C3%A5p-ute/#findComment-491899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.