F78 Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Ville foretrukket å fått dette besvart av lege, men siden det koster 100,-..... Jeg har diabetes og benytter meg dermed av insulin. I og med at insulin blir benyttet som doping har jeg resonnert meg frem til at "feil" bruk av insulin vil føre til at trening IKKE fører til muskeloppbygning i samme grad som tilsvarende trening for en som ikke har diabetes. Hvordan virker da insulinet i forhold til muskeloppbyning? Er det kombinasjonen av insulin, protein og trening som bygger muskler? Noen som har greie på dette her? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jeg vil anbefale deg å lete litt rundt på nettet og finne temaer vedrørende doping. Da vil du, dersom du er heldig, finne et norsk forum hvor det sitter en hel del kompetente mennesker som kan svare på dine spørsmål. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Jeg vil anbefale deg å lete litt rundt på nettet og finne temaer vedrørende doping. Da vil du, dersom du er heldig, finne et norsk forum hvor det sitter en hel del kompetente mennesker som kan svare på dine spørsmål. Insulin spiller en rolle for lagring av fett og proteiner i tillegg til å gjøre celler i stand til å forbrenne sukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.