Gå til innhold

hvor mye kan man spise på spisedagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fastende

Unnskyld, men NÅR er spisedagen? Håper det er i morgen, for jeg er så sulten!Jeg trodde ikke man kunne spise i det hele tatt nå i fastetiden? Alkohol er lovlig når sola har gått ned har jeg hørt, det vil si ganske lenge i Nord Norge, så der er det lovlig hele døgnet. Ellers i landet: Avslutt før soloppgang. Det samme gjelder sex.

OBS I fastetiden er bifil sex forbudt, særlig for vinteridrettsutøvere, for at de ikke skal bli for utslitt.

Gjest piamaria

Unnskyld, men NÅR er spisedagen? Håper det er i morgen, for jeg er så sulten!Jeg trodde ikke man kunne spise i det hele tatt nå i fastetiden? Alkohol er lovlig når sola har gått ned har jeg hørt, det vil si ganske lenge i Nord Norge, så der er det lovlig hele døgnet. Ellers i landet: Avslutt før soloppgang. Det samme gjelder sex.

OBS I fastetiden er bifil sex forbudt, særlig for vinteridrettsutøvere, for at de ikke skal bli for utslitt.

tror det her er snakk om slanking!!

På spisedagen kan en spise det en vil!!

Forbrenninga har berre godt av det! Men vær flink resten av uka da :)

Alkohol kan du også kose deg med.Du kan kanskje drikke noe annet enn øl og rusbrus.Bland i cola light(vess du liker det)

Noen glupinger fortalte en gang at om du trente hardt og tok deg ei flatfylla,ble du satt tbake to uker treningsmessig! Bubbel mene nu jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...