Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og dama mi har ofte sex kun med "hopp av i svingen" metoden. Hun bruker ikke p-piller. Etter at vi har hatt sex, hvor lenge må jeg vente før neste gang, for og være sikker på at det ikke ligger noe levende sæd igjen på penis? Må jeg vaske den grundig mellom hver eneste gang? Håper på seriøse svar :) På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89877-s%C3%A6d-p%C3%A5-penis-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ved å praktisere den metoden så bør du seriøst finne en måte å stoppe hele spermproduksjonen på... det er bra naivt å tru at det kun er selve utløsningen osm kan gjøre en gravid...

men for al del, bare kjør på, men husk, skal du fjærne alt, så bør du bruke en sånn øre-pinne inne i snurrebassen, så kan du være sikker på å bli ren...

Doe1365380108

ved å praktisere den metoden så bør du seriøst finne en måte å stoppe hele spermproduksjonen på... det er bra naivt å tru at det kun er selve utløsningen osm kan gjøre en gravid...

men for al del, bare kjør på, men husk, skal du fjærne alt, så bør du bruke en sånn øre-pinne inne i snurrebassen, så kan du være sikker på å bli ren...

For ikke å snakke om at det gjør jævlig vondt. (Ja, jeg har tatt kjønnssykdomtester) Mer seriøst - bruk kondom, P-pille eller noe annet, eller bli gravid. Så enkelt er det

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...