Gå til innhold

vil prøve noen ANDRE!

Anbefalte innlegg

Gjest enmannsjente

Er 24år og har bare hadt sex med min mann.Nå har jeg en desperat trang til å prøve noe nytt! vil ha et sammenligningsgrunnlag!!

Vil ikke dø og ikke VITE!

Har det bra med mannen min men likevel..Vet det ikke finnes noen som kan fårstå meg nå.. Han har vært sammen med mange før meg.jeg vil ikke gjøre det slutt,men har en stor drøm om noen andre..kan dette fungere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89901-vil-pr%C3%B8ve-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ble sammen med han da jeg var 18...skulle jeg kanskje være utro dagen før bryllupet?

Nei, men ingen tvang deg vel til å gifte deg? Sier bare at det hadde vært smart å tenkte gjennom før du giftet deg, jeg.

Det er kanskje enklere som ung, uerfaren 19-åring enn som gift, etablert 24-åring.

tja, det skulle ikke være noe problem å skaffe seg en elsker, skule det vel? det hele kommer jo ann på hva du vil, om du virkelig vil det, og hvor langt du er villig til å gå for å gjennomføre det :-)

er i utgangspunktet mot utroskap, men når man er så ufattelig naiv og tror at man har funnet sin livsledsager før man har "lekt litt", eller rett og slett gifter seg før man er virkelig sikkr på at DETTE er det du vil, ja da ser jeg ingen annen utvei enn å løfte litt på kjolen...

så skaff deg en elsker, gå inn i dette med KLARE regler, og ikke lov eller gi uttrykk for noe du ikke kan stå for, så skal du se at det kanskje blir litt hyppig elsker-sex på deg...

Annonse

Gjest testeren med testeron i overflod

Takler du en elsker uten å røpe deg, så kan det være en opplevelse du virkelig får glede av, i mange tilfeller gir det deg nye ideer om forandringer i hverdagen og i senga,bare sørg for at de nye elskerne ikke blir faste elskere.... da kan det skjære seg. Men det er en farlig vei å gå, særlig når du ikke har erfaring fra tidligere før ekteskapet.

Hastverk med å gifte seg kan aldri være bra, men oftest er det kanskje pga. en blir gravid?

Vet du, jeg kunne nesten skrevet det der selv, bare det at jeg er en del år eldre enn deg ... men jeg forstår deg likevel godt ...

Mannen min sjarmerte meg i senk da jeg var 17 år, tok uskylden min, fridde til meg og vi gifta oss da jeg var knappe 22 ... vi har på mange måter fremdeles et spennende ekteksap, vi har tre barn, og jeg har nå rukket å bli en kvinne på 31 ... MEN: jeg lurer fra tid til annen på hvordan pokker det ville vært å elske med en annen mann ... det har vært nære på noen ganger, det må jeg innrømme ... jeg liker å flørte med andre menn, men jeg har god selvkontroll og har til nå greid å stoppe i tide ...

Jeg kan dessverre ikke gi deg noen gode råd ... men for meg er egentlig utroskap ei dårlig løsning, jeg elsker mannen min, så for meg blir det nok bare med fantasien er jeg redd ... men flørte med andre, det er lov og det gjør godt ...

Uansett: Lykke til :)

Gjest Særeie er en god ting

Som mann, så kan jeg vel enkelt og greit bare si én ting: hvis kona mi gjorde noe sånt, så hadde hun ryki på huet og rævva ut. Det skal en hel del til for å tilgi noe sånt. Det er knapt nok mulig å begå ei verre handling, det er ikke engang at man er udugelig, det er bare helt komplett meningsløst og egoistisk.

Annonse

Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet.

Hva skal du egentlig med dette sammenligningsgrunnlaget? Vurdere om han du har er bra nok eller om du skal se deg om etter en ny? I så fall bør du fortelle ham dette og gå hver deres vei. Er du så usikker på forholdet er det lite verdt.

Den drømmen du har er nok ikke uvanlig, selv om en har flere erfaringer enn deg, men jeg tviler på at det kan fungere. Du må i alle fall være åpen og ærlig mot mannen din. La han få muligheten til det samme. Eller evt skille seg fra deg.

Tror uansett du vil bli skuffet. Så lenge du er fornøyd er det lite poeng å sette alt på spill for å "få vite".

Forstår deg godt jeg.

Jeg mener det er sunt å ha litt erfaring før man finner ut hvem man skal dele resten av livet sitt med.

Jenter binder seg nok ofte tidligere og mer uerfarne til seriøse lange forhold.

Har mange eksempler på det -og jeg er en av dem.

Hvis du har det kjempebra i forholdet må du ikke finne på å gjøre noe med fantasien din.

Men hvis dette betyr mye for deg og du tviler med andre deler av forholdet...vel, da ville jeg gått... Gresset kan absolutt være grønnere på den andre siden! Hvordan vet man at den første er drømmemannen uten å ha sammenligning??

:-)

Forstår deg godt jeg.

Jeg mener det er sunt å ha litt erfaring før man finner ut hvem man skal dele resten av livet sitt med.

Jenter binder seg nok ofte tidligere og mer uerfarne til seriøse lange forhold.

Har mange eksempler på det -og jeg er en av dem.

Hvis du har det kjempebra i forholdet må du ikke finne på å gjøre noe med fantasien din.

Men hvis dette betyr mye for deg og du tviler med andre deler av forholdet...vel, da ville jeg gått... Gresset kan absolutt være grønnere på den andre siden! Hvordan vet man at den første er drømmemannen uten å ha sammenligning??

:-)

Det er ikke snakk om drømmemann eller ikke her. Det er snakk om sex.

Og bør hun droppe det hun har fordi det kanskje er bedre med noen andre?

Treffer en drømmemannen vet en vel uten å ha sammenligning. Det faktum at hun tviler sier meg at det ikke er drømmemannen. Eller evt at hun har fått en slags livskrise der hun tenker på alt hun kanskje muligens går glipp av.

Det er ikke snakk om drømmemann eller ikke her. Det er snakk om sex.

Og bør hun droppe det hun har fordi det kanskje er bedre med noen andre?

Treffer en drømmemannen vet en vel uten å ha sammenligning. Det faktum at hun tviler sier meg at det ikke er drømmemannen. Eller evt at hun har fått en slags livskrise der hun tenker på alt hun kanskje muligens går glipp av.

"Det er ikke snakk om drømmemann eller ikke her. Det er snakk om sex."

Hvis dette er et stort savn for henne og hun føler at hun går glipp av noe er det ikke "bare" sex.

Et forhold består av mange faktorer hvor sex ikke kan holdes helt separat. Hvis forholdet hadde vært superduperbra ville hun -etter min mening- ikke vurdert å ha sex med andre. Ergo lurer hun på om this is it -er dette slik det skal være resten av livet.

Hvis jeg tar totalt feil og det _kun_ er sex og intet annet (få jenter skiller på det vettu) så skal jeg love å spise hatten...eh..dildoen min:)

:-P

"Det er ikke snakk om drømmemann eller ikke her. Det er snakk om sex."

Hvis dette er et stort savn for henne og hun føler at hun går glipp av noe er det ikke "bare" sex.

Et forhold består av mange faktorer hvor sex ikke kan holdes helt separat. Hvis forholdet hadde vært superduperbra ville hun -etter min mening- ikke vurdert å ha sex med andre. Ergo lurer hun på om this is it -er dette slik det skal være resten av livet.

Hvis jeg tar totalt feil og det _kun_ er sex og intet annet (få jenter skiller på det vettu) så skal jeg love å spise hatten...eh..dildoen min:)

:-P

Hvilken av de? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...