Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest corsica

Imorgen skal jeg ta blodprøve på Riksen.. Jeg er egentlig ikke nervøs, men det tror jeg er fordi jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Dette er bare en følelse jeg har, men jeg tenker bare at det tar vi i neste omgang, liksom. Men når jeg har tatt den prøven i morgen tidlig kommer jeg sikkert til å klatre på vegger tils jeg kan ringe dem. Kryss alt dere har i morgen, damer. Jeg tror ikke det blir noe, men viss det skjer et under, så tar jeg med glede imot. Det at jeg er litt skeptisk kan være det at jeg er ikke vinnertype når det gjelder tipping, lotto og sånt, og det er endel slike ting som skal klaffe også. Nå bare fabler jeg, så det er like greit å slutte å skrive, for jeg bare skriver enn masse rare greier.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89943-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest corsica

Lykke til i morgen, Corsica!

Hvordan kan du tro at du ikke er gravid?? Mange har testet positivt uten ett eneste symptom!!! Antar at du ikke har fått mensen......siden du ikke nevner det!

Skal krysse fingre for deg! Håper du får et svar du blir glad for!!!!!!!!!

Klem fra

Takk skal du ha Venus. Nei, jeg har ikke fått noe menstration ennå, men jeg har, de siste dagene hatt menslignende smerter, og ingen andre intressange symtomer i det hele tatt. Jeg har kanskje gitt opp før jeg skal, men da synes jeg att jeg ikke faller så langt viss det blir negativt. Alle rundt oss er nesten for posetive, at det går på nervene løs. Jeg tror faktisk det blir værre for familien enn for oss. Det blir en neste gang i såfall, tenker jeg på.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89943-i-morgen/#findComment-493743
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...