Gjest fkssdd Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 har man det i genene hvordan man skal runke.Alle gutter runker jo med høyrehanda og når de fleste starter i 12 års alderen har de jo ikke snakket så mye om det med venner. Og kan enn gutt få orgasme før sædcelleproduksjonen har startet? 0 Siter
Gjest crazynorwegian_85 Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Heisann! Nei genene har ingenting å si. Å si at alle gutter ronker med høyrehanda er også feil. Jeg napper løken med både venstre og høyre (Siden jeg er venstrehendt, blir det naturlig å dran med venstre) Det er klart du kan ronke før sædcelleproduskjon har startet. Det gjorde hvertfall jeg. Lykke til! Mvh 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Svaret på dette spørsmålet må jo være "nei". Trolig har alle de som masturberer sin egen måte -- alt er jo individuelt. OM du absolutt vil masturbere, får du nesten finne din måte. Og er du interessert i tips, får jeg nesten henvise til ekspertisen her på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.