Gå til innhold

Skal jeg ringe henne?

Anbefalte innlegg

Gjest fishbone

Hei

Jeg en gutt i 20årene som har møtt en jente på nettet. Vi skrevet mail til hverandre nesten hver dag i 1mnd.Kommunikasjonen er bra, men hun synes det er litt skummelt å ha møttes på denne

måten.

Jeg er redd for å skremme henne

bort hvis jeg ringer henne, vi har jo sendt et par sms'er fram og tilbake..og vet hvordan vi begge ser ut.

Burde jeg bare ringe å slå av en prat eller skal jeg bare ta det rolig og sende mail fortsatt?

Vi vet jo såpass mye om hverandre at det er som om jeg kjenner henne uten å ha møtt henne:)

Har heller aldri gjort det på denne måten så jeg er ute på ukjent terreng:-\

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90013-skal-jeg-ringe-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har hatt kontakt over måneder allerede er det vel ikke så farlig om dere tar skrittet over til å snakke på tlf? Men du kan jo varsle henne på forhånd...:-)

Jeg skjønner henne litt også! - Det er skummelt å treffe folk man har truffet på nett. Muligheten for å bli skuffet er stor. Det kan godt hende at hun er redd for at du skal slutte å like henne også. - Kankje hun har opplevd det før, eller bare er redd for det. (Jeg traff min nåværende kjæreste på nett, og jeg ville egentlig ikke treffe han fordi jeg var redd for at vi ikke kom overens i "real life" og da også mistet en god nettvenn!)

Jeg synes også at du bør "forbrede" henne litt. Ikke bare ring uten at hun vet det og si "Hei" - spør om det er greit.

Lykke til! - håper du forteller hvordan det evt gikk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90013-skal-jeg-ringe-henne/#findComment-495003
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...