Gå til innhold

tissen min...

Anbefalte innlegg

Gjest weeweeman
Skrevet

hei, jeg er en gutt som nermer seg 20.

problemet mitt er at forhuden er for stram, og strengen på undersiden av penishodet er så kort at jeg klarer ikke trekke forhuden lengre bak enn at hele hodet viser når den er stiv...

hva kan jeg gjøre ?

Gjest Vanlig problem for 10% av oss gutta
Skrevet

Det er en jobb for en lege å kikke nærmere på, men kortisonkrem og litt daglig tøying skal visst greie seg til de fleste.

Skrevet

Kjæresten min har et lignende problem og for han er det så ille at han må operere.

Du burde få en lege til å se på det, for å få en sikker vurdering. Du vet vel også selv om dette er/kommer til å være smertefullt under samleie.

Gjest weeweeman
Skrevet

Kjæresten min har et lignende problem og for han er det så ille at han må operere.

Du burde få en lege til å se på det, for å få en sikker vurdering. Du vet vel også selv om dette er/kommer til å være smertefullt under samleie.

er samleie smertefullt selv med kondom ? kan ikke se for meg at det vil bli det...

Skrevet

er samleie smertefullt selv med kondom ? kan ikke se for meg at det vil bli det...

Vi får ikke på han en kondom :(

Men vil du bruke kondom resten av livet da? Ta deg en tur til legen, så er du sikker :)

Gjest jente-80
Skrevet

Gå til lege! Han vil sannsynligvis se at forhuden er for trang, og så vil du bli operert - dvs. et bittelite kutt i forhuden som gror veldig fort.

ekskjæresten min gjorde det, selv om han ikke hadde smerter ved samleie, og han oppdaget sex på nytt, mye mer følsomt når penishodet ikke lenger var dekket av forhuden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...