Gå til innhold

vil ha råd til debut

Anbefalte innlegg

Gjest zagadka

hei!

jeg vil ha noen råd til debuten.

jeg er en gutt i begynnelsen av 20-åra, jenta mi er 19. ingen av oss debutert.

vi har vært sammen i litt over to måneder nå.

har det veldig fint sammen. savner henne hele tiden :-)

har det ikke travelt, men vi har forsøkt en gang.

det gikk ikke særlig bra. ble klønete og vi stoppet da det gjorde vondt for henne.

vil så gjerne ha noen tips til hvordan vi kan få det fint sammen.

jeg har lært mye av den misslykkete gangen vi prøvde, og tror vi

må bli enda tryggere på hverandres kropper og slikt.

vil derfor høre erfaringer og råd fra andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90123-vil-ha-r%C3%A5d-til-debut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler å gjøre "alt det andre" før selve samleiet. Oralsex, mye berøring etc. er bra for å bli kjent og bli trygge på hverandres kropper - og deres egne.

Selve penetreringsdebuten (hehe) kan jeg anbefale å gjøre med jenta di sittende oppå deg. Min første kjæreste og jeg hadde også selvfølgelig et sånt mislykket forsøk som ikke gikk fordi det var vondt og han var redd for å gjøre meg vondt etc., men med meg på topp kunne jeg styre det selv, og det fungerte bra.

Men det heteste tipset er altså: Gjør mest mulig annet først. Jo tryggere dere er på hverandre, og jo bedre dere kjenner hverandres kropper, jo bedre sexliv får dere:-)

Gjest zagadka

Anbefaler å gjøre "alt det andre" før selve samleiet. Oralsex, mye berøring etc. er bra for å bli kjent og bli trygge på hverandres kropper - og deres egne.

Selve penetreringsdebuten (hehe) kan jeg anbefale å gjøre med jenta di sittende oppå deg. Min første kjæreste og jeg hadde også selvfølgelig et sånt mislykket forsøk som ikke gikk fordi det var vondt og han var redd for å gjøre meg vondt etc., men med meg på topp kunne jeg styre det selv, og det fungerte bra.

Men det heteste tipset er altså: Gjør mest mulig annet først. Jo tryggere dere er på hverandre, og jo bedre dere kjenner hverandres kropper, jo bedre sexliv får dere:-)

takk for svar!

det ble skikkelig klønete, men vi spøkte med det begge to. har heldigvis en veldig fin tone sånn sett.

det du svarte er vel egentlig det jeg selv har funnet ut også.

bekreftelser på tanker er fint :-)

Henger meg på Dewey`s svar. Men for mange (også meg) gjør det ganske vondt første gangen. Det kan iallefall hjelpe henne til å slappe av om dere først kanskje prøver de andre tingene, oralsex, med fingrene osv.

Ettrsom dere begge har ventet en stund før dere debuterer er dere voksne nok til som du sier å kunne spøke med dette, og det er viktig.

Lykke til :-)

Ta dere GOD tid. Kos og kåt hverandre opp skikkelig - og ikke ta det for høytidelig!

Det er lov å være usikker og å kløne litt, men ta det med humor og ikke bli stressa av det! Kos dere skikkelig, bruk fingre og tunge - før dere forsøker på samleie. Og da tar du det med ro - la henne styre tempoet - i alle fall til at det ikke lenger er vondt for henne (dersom hun får vondt).

lykke til!

....Og husk prevensjon....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...