Gå til innhold

Dersom det er noe dere lurer på angående analsex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skulle ikke jeg være til stede, er det bare å spørre min assistent, tigertrollet, som er spisskompetent på området.

Hmm, jeg har faktisk selv et spørsmål når det gjelder analsex, men siden jeg ikke vet hvor min assistent, tigertrollet, er, står jeg helt hjelpeløs tilbake. Dersom noen har sett henne kan du enten ringe TV2 Øyenvitne, eller nærmeste politikammer.

Annonse

...og er det noe dere lurer på om praksisen, så er det bare å spørre meg. Teori har jeg ikke peiling på - jeg vet ikke engang hva det er jeg driver med, men når det gjelder praksis er jeg Sjæf.

".............."

Kanskje vi burde vurdere et partnerskap?

Hmm, jeg har faktisk selv et spørsmål når det gjelder analsex, men siden jeg ikke vet hvor min assistent, tigertrollet, er, står jeg helt hjelpeløs tilbake. Dersom noen har sett henne kan du enten ringe TV2 Øyenvitne, eller nærmeste politikammer.

Jeg var på kino og så en helt analfri film faktisk.*geiper*

Og duh... bare spør! Også om vegen ut av sexforumet. Rett frem mot de vibrerende eggene og til venstre for buttpluggene;)

Jeg var på kino og så en helt analfri film faktisk.*geiper*

Og duh... bare spør! Også om vegen ut av sexforumet. Rett frem mot de vibrerende eggene og til venstre for buttpluggene;)

det er ikke slike innlegg du får betalt for!!

det er ikke slike innlegg du får betalt for!!

Synes du det er sååå flaut?

Jeg kan hviske til deg det du lurte på: -Ja, du får buttplugger i flere størrelser. Og hvis du ikke liker duringen kan du klippe av ledningen.

*smiler hjelpsomt*

Annonse

Synes du det er sååå flaut?

Jeg kan hviske til deg det du lurte på: -Ja, du får buttplugger i flere størrelser. Og hvis du ikke liker duringen kan du klippe av ledningen.

*smiler hjelpsomt*

Du er ubrukelig. Det var jo ikke det jeg lurte på i det hele tatt. Kan jeg stille spørsmålet først?

Du er ubrukelig. Det var jo ikke det jeg lurte på i det hele tatt. Kan jeg stille spørsmålet først?

Jammen så spør da, kjære deg. Jeg sitter jo med øra på stilk som en alv her og venter på at du skal få fingern ut...;)

Nei, nå har jeg glemt det

Du er nesten pittelitegranne irriterende altså. Du må ta pillen _hver_ kveld, kjære deg. Ellers så kommer disse symptomene tilbake -som demente tendenser og identitetskonflikt.

Hvis du tar den nå er du ihvertfall bifil i morgen tidlig når du våkner.

:)

Du er nesten pittelitegranne irriterende altså. Du må ta pillen _hver_ kveld, kjære deg. Ellers så kommer disse symptomene tilbake -som demente tendenser og identitetskonflikt.

Hvis du tar den nå er du ihvertfall bifil i morgen tidlig når du våkner.

:)

Nå legger jeg meg. Natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...