Gå til innhold

Kjæresten min -> sjenert men kåt, eller blir med på det jeg gjør?

Anbefalte innlegg

Gjest 80mod-gutt

Hallo.

Jeg er sammen med ei jente nå (har vært sammen i litt over et halvt år).

Vi har det helt fint sammen og jeg er ikke i tvil om at hun er glad i meg, og jeg er selvfølgelig glad i henne også, men det virker som om hun er litt sjenert. Det virker som hun alltid vil ligge nederst (trodde både gutter og jenter likte at jenta satt oppå jeg), og hun har aldri sugd meg (utenom en gang jeg faktisk spurte, men da fikk jeg dårlig samvittighet og følte at hun gjorde det kun for min skyld) og hun har aldri runket meg eller vært spesielt frempå med å ta på pikken min. Er vel kanskje litt bortskjemt, men andre jenter jeg har ligget med har vist at de er kåte og har lyst på meg ved å f.eks. begynne kneppe opp buksa og kose med den, suge litt og sånt, så av og til blir jeg litt redd for at hun ikke er like kåt på meg som jeg er på henne.

Er redd for å ta det opp i tilfelle hun skal ta det ille opp, men jeg for min del bekymrer meg litt pga. dette.

(PS. Vil ha med at jeg ventet med å ligge med henne i litt over en mnd pga at jeg følte at hun ikke var like ivig etter sex som meg, selv om vi ofte lå over hos hverandre og koset og sånt, men det ble til at jeg "ventet" på at hun skulle ta neste skritt, helt til jeg turde å gjøre det selv, og da sa hun ingenting og var helt med hele veien)

Så jeg lurer på om det kan være vanskelig for noen jenter å faktisk aktivt vise at dere er kåte og faktisk si ifra når dere vil ha sex? Jeg har iallfall sagt til henne at hun når som helst kan komme og være kåt og si hva hun vil uten å bli flau til meg, men jeg er jo gut da...er kanskje litt mer villige vi, hehe.

Huffda, ble litt lengre enn jeg trodde det her, unnskyld :)

Fortsetter under...

Du må iallefall ikke få dårlig samvittighet fordi du spør henne om noe. Du kan vel spørre henne hva hun vil! Det virker jo som om du er oppriktig interessert i hva hun ønsker også! - Det er en ærlig sak å være sjenert, og du kan sikkert ikke vente at hun tar initiativ før hun vet at det er noe du virkelig har lyst at hun skal gjøre!

Hun har da sikkert lyst til å gjøre deg fornøyd - også i senga! (Jeg forventer at min kjæreste skal fortelle meg hva han ønsker - og han forventer det samme av meg...vi er da ikke synske;))

Gjest kamelon

Nå vet ikke jeg hvor gammel hun (dere) er eller om du er hennes første kjæreste. Men jeg kjenner meg litt igjen fra da jeg var fersk og ganske ung. Jeg ønsket å ta initiativet, men var redd for å gjøre noe feil. Kanskje trenger hun bare litt tid på å bli trygg på deg og på sex. Isåfall virker du som den perfekte kjæresten for henne; øm, snill, omtenksom og kåt ;)

Gjest lille pernille

Vi er forskjellige, alle sammen.

Man kan ikke si at "alle jenter" eller "alle gutter" liker dette og hint. Noen jenter foretrekker å ligge nederst, noen foretrekker å ligge i "spoon position" og noen liker å ri - sånn er det bare. Noen liker å variere, andre synes det er deilig å gjøre det samme gang på gang. Snakk med henne om hva hun fantaserer om/liker - kanskje hun overrasker deg?

Ikke alle synes penis er så stor stas å ta på eller å suge. Noen er redd for at den ikke er "ren" nok, andre synes det er ekkelt når den blir våt frampå hodet og andre igjen er sjenerte.

Men det eneste rådet jeg kan gi er forsøke å snakke med henne om hva hun liker og fantaserer om - og så kan du fortelle henne hva som tenner deg. Så finner dere sikkert ut av det!

lykke til

Gjest 80mod-gutt

Du må iallefall ikke få dårlig samvittighet fordi du spør henne om noe. Du kan vel spørre henne hva hun vil! Det virker jo som om du er oppriktig interessert i hva hun ønsker også! - Det er en ærlig sak å være sjenert, og du kan sikkert ikke vente at hun tar initiativ før hun vet at det er noe du virkelig har lyst at hun skal gjøre!

Hun har da sikkert lyst til å gjøre deg fornøyd - også i senga! (Jeg forventer at min kjæreste skal fortelle meg hva han ønsker - og han forventer det samme av meg...vi er da ikke synske;))

Vi er begge snart 23. Det er for begge det første seriøse forholdet. jeg for min del har vært litt...tja...iallfall holdt på å tullet litt rundt og ikke villet gi slipp på den "friheten". Men tror jeg har funnet ut at det er helt greit å gi slipp på den hvis du møter noen du virkelig liker og som liker deg tilbake. Tror ikke hun er uerfaren, men jeg vet hun er ganske "skikkelig", hun ligger ikke med noen hun ikke kjenner, sånn som jeg har gjort end...eh, et par ganger. Tok det som en selvfølge at jentene visste at vi gutter liker å bli tatt litt på der nede, akkurat som jeg vet at hun liker å bli slikket og koset med, og at heller ikke vi gutter bare vil kjøre den inn og komme i gang alltid. Har hørt at ikke alle jenter liker å suge, har bare ikke opplevd det før.

Vi er begge snart 23. Det er for begge det første seriøse forholdet. jeg for min del har vært litt...tja...iallfall holdt på å tullet litt rundt og ikke villet gi slipp på den "friheten". Men tror jeg har funnet ut at det er helt greit å gi slipp på den hvis du møter noen du virkelig liker og som liker deg tilbake. Tror ikke hun er uerfaren, men jeg vet hun er ganske "skikkelig", hun ligger ikke med noen hun ikke kjenner, sånn som jeg har gjort end...eh, et par ganger. Tok det som en selvfølge at jentene visste at vi gutter liker å bli tatt litt på der nede, akkurat som jeg vet at hun liker å bli slikket og koset med, og at heller ikke vi gutter bare vil kjøre den inn og komme i gang alltid. Har hørt at ikke alle jenter liker å suge, har bare ikke opplevd det før.

Hørtes kjedelig ut hvis hun bare ligger der spør du meg.

Når jeg er skikkelig kåt på en type, blir jeg helt "vill".

Jeg får nesten lyst til å spise han opp.

Og suge er jo så deilig. Og jeg blir ekstra kåt når jeg ser hvor deilig gutten har det.

Og den beste stillingen er bakfra. Mmm..mm.mm....

Annonse

Gjest 80mod-gutt

Hørtes kjedelig ut hvis hun bare ligger der spør du meg.

Når jeg er skikkelig kåt på en type, blir jeg helt "vill".

Jeg får nesten lyst til å spise han opp.

Og suge er jo så deilig. Og jeg blir ekstra kåt når jeg ser hvor deilig gutten har det.

Og den beste stillingen er bakfra. Mmm..mm.mm....

D er ikke sånn at hunn ligger i ro da, men jeg vil jo ikke at hun skal føle seg hemmet av noen grunn. Dama er jo den nydeligste dama jeg kjenner, og hun har jo den kroppen så hun har jo ingen grunn til å være flau, eller?

D er jo digg at dama er litt med og at det går an å være kåt og vill og rulle rundt og nesten "sloss" litt, hehe, vil ikke at dette skal høres ut som en slosskamp, men litt lekeslossig er jo artig da.

Gjest 80mod-gutt

Vi er forskjellige, alle sammen.

Man kan ikke si at "alle jenter" eller "alle gutter" liker dette og hint. Noen jenter foretrekker å ligge nederst, noen foretrekker å ligge i "spoon position" og noen liker å ri - sånn er det bare. Noen liker å variere, andre synes det er deilig å gjøre det samme gang på gang. Snakk med henne om hva hun fantaserer om/liker - kanskje hun overrasker deg?

Ikke alle synes penis er så stor stas å ta på eller å suge. Noen er redd for at den ikke er "ren" nok, andre synes det er ekkelt når den blir våt frampå hodet og andre igjen er sjenerte.

Men det eneste rådet jeg kan gi er forsøke å snakke med henne om hva hun liker og fantaserer om - og så kan du fortelle henne hva som tenner deg. Så finner dere sikkert ut av det!

lykke til

Jepps, du har nok rett i at jeg må spørre henne, men jeg er redd for å såre henne hvis hun tror jeg forventer at hun skal gjøre noe hun ikke liker.

Men hva er en "spoon"-posisjon? hørtes arti ut den :)

D er ikke sånn at hunn ligger i ro da, men jeg vil jo ikke at hun skal føle seg hemmet av noen grunn. Dama er jo den nydeligste dama jeg kjenner, og hun har jo den kroppen så hun har jo ingen grunn til å være flau, eller?

D er jo digg at dama er litt med og at det går an å være kåt og vill og rulle rundt og nesten "sloss" litt, hehe, vil ikke at dette skal høres ut som en slosskamp, men litt lekeslossig er jo artig da.

Lekeslossing er gøy....

Kanskje du skal prate med henne om det.

I et seriøst forhold burde det gå an å snakke om saker og ting som man har i tankene, uten å si det på en slik måte at man blir fornærmet eller såret.

Hmmm... du minner meg om noen jeg kjenner.

Det er neppe fordi hun ikke vil, heller fordi hun er sjenert og ikke tør helt. Jeg turte heller ikke slippe meg helt løs i begynnelsen av min "seksuelle karriere". Snakk med henne om det og forklar at hun ikke har noe å være redd for eller noe lignende.

Gjest 80mod-gutt

Lekeslossing er gøy....

Kanskje du skal prate med henne om det.

I et seriøst forhold burde det gå an å snakke om saker og ting som man har i tankene, uten å si det på en slik måte at man blir fornærmet eller såret.

Hmmm... du minner meg om noen jeg kjenner.

Å ja? Hvem er det du kjenner da og hvordan gikk det med han?

Må nok ta det opp på en litt spøkefull måte sånn at hun kanskje ikke tar det ille opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...