Gå til innhold

Multiorgasme for menn

Anbefalte innlegg

Gjest Martinen

Ser i gamle innlegg om multiorgasme for menn at dette ikke later til å være så vanlig.

Selv opplever jeg dette ofte, men har ikke sett på det som noe "spesiellt" før jeg leste noen av de nevnte innleggene.

Har multiorgasme ca halvparten av gangene når jeg har sex, oftest er det 2 eller 3 orgasmer det er snakk om, men av og til også fler. Har maksimalt hatt 6 i løpet av 3-4 minutter.

Hvis jeg etter første orgasme, onanerer/ blir onanert/ eller sugd HARDT i ca ett halvt minutt, venter det som regel en rekke nye deilige orgasmer.

Det som er deilig med disse orgasmene, er at de er langt sterkere enn "den vanlige". Jo flere ganger jeg kommer, jo sterkere. Når det gjelder utløsning av sæd, er denne tilnærmet normal de 2 første gangene, men etter dette virker det som det av og til blir "tomt", og mengdene blir mindre. Men trass i dette, er som sagt FØLELSEN av disse orgasmene sterkere.

Og jenta mi er ganske så stolt for hver gang jeg kommer. Tror hun forstår at hun hisser meg ganske heftig opp gjennom dette!

Er det bare jeg som er "unormalt priviligert", eller er det flere som opplever dette??

Martin

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90175-multiorgasme-for-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...