Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang etter sammleie får jeg grønne prikker på tissen bør jeg gå til legen ?

Skrevet

Etter innlegget lenger ned her å dømme må det være rester etter at du har vært i urinrøret.

Skrevet

Nei. Enklere å bare kappe den av. Så er du kvitt problemet.

Skrevet

Neida - det er bare gresset som spirer.

Kjøp gressklipper!

Skrevet

Amputasjon er åpenbart ditt eneste reele alternativ.

Skrevet

I gamle dager, på DOL, så var de jævlig kjappe til å slette slike innlegg som det denne "licker" presterer.

Nå gir de blaffen, og selv om disse innleggene ikke direkte fremmer seriøsiteten her inne, så er det litt moro at de får stå, ikke minst så blir det masse morsomme kommentarer.

Skrevet

vel, jeg anbefaler deg seriøst om å gjennomføre samleiet i vagina neste gang og samtidig slutte å dytte pikken opp i nesa på kjæresten din, dette er ikke prikker, det er busemenn...

Skrevet

Du kan ikke vente annet etter at du har knullet deg gjennom en 18-hulls golfbane.

Bare vent til du blir bitt av en muldvarp! Da tror jeg ikke de prikke vil bekymre deg nevneverdig igjen. Husk også at analsex gjør prikkene større. Gjødsel vet du................

Skrevet

dette høres ikke normalt ut. Gå til legen og forklar hva som skjer med penisen din etter sex. Farligere enn det er det ikke. I mellomtiden så bruk prevansjon!!

Skrevet

GRØNNE?

Hva driver du egentlig med? Har samleie med kvinner fra Mars?

Jeg ville gått til legen, definitivt, du har nok noe svært farlig og giftig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...