tarante Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Jeg har PCOs, og går for tiden på Pergotime for å prøve å bli gravid. Tar 2 piller hver dag fra 4. mensdag og i 5 dager. Jeg har merket at når forloveden min spruter inn i meg, så tar det ikke lang tid før alt kommer ut igjen. Er det normalt, eller kan det være at jeg har et veldig seigt slim i skjeden som gjør det umulig for sæden å komme "inn"? Jeg er redd for at om noe kommer igjennom, så er det ikke sikkert at det er nok til å gjøre meg gravid. 0 Siter
tarante Skrevet 8. november 2000 Forfatter Skrevet 8. november 2000 Jeg har PCOs, og går for tiden på Pergotime for å prøve å bli gravid. Tar 2 piller hver dag fra 4. mensdag og i 5 dager. Jeg har merket at når forloveden min spruter inn i meg, så tar det ikke lang tid før alt kommer ut igjen. Er det normalt, eller kan det være at jeg har et veldig seigt slim i skjeden som gjør det umulig for sæden å komme "inn"? Jeg er redd for at om noe kommer igjennom, så er det ikke sikkert at det er nok til å gjøre meg gravid. 0 Siter
Gjest Yu Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Hei.. Går også pergotime å prøver veldig for tida!!!! Selv om kjennes ut som all sæden kommer ut igjen svømmer nok mange av dem oppover! Legg deg med bena i været etterpå,vent en stund med å reise deg opp!!!! Lykke til!!! Hilsen 0 Siter
Gjest Yu Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Hei.. Går også pergotime å prøver veldig for tida!!!! Selv om kjennes ut som all sæden kommer ut igjen svømmer nok mange av dem oppover! Legg deg med bena i været etterpå,vent en stund med å reise deg opp!!!! Lykke til!!! Hilsen 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. november 2000 Skrevet 11. november 2000 Det er sædvæsken som kommer ut, sædcellene finner veien oppover. Det har ikke noe med behandling eller slim å gjøre. Lykke til med forsøket. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. november 2000 Skrevet 11. november 2000 Det er sædvæsken som kommer ut, sædcellene finner veien oppover. Det har ikke noe med behandling eller slim å gjøre. Lykke til med forsøket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.