Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørte rykter om det ja! Hvordan i all verden kan de som enkeltinstitusjon få det til da? Jeg mener, i Norge har man lov, og ut fra hva jeg mener rett på å få tilbakesatt TO egg. Og jeg vet også at fra sverige kommer meninger om at desto flere egg, desto bedre for befruktningen, i og med at de stimulerer hverandre...

...skjønner ikke helt dette jeg!!

klem fra

Egentlig er det jo bra at det settes til bake kun ett egg for det er jo ikke heldig alle tvillingsvangerskapene (selv om man fortjener minst to babyer etter alt slitet!) Men..... visst de skal sette til bake kun ett egg synes jeg også at man bør få flere forsøk om man ikke lykkes for sjangsen er jo større da jo flere egg som blir satt inn!

Synes det høres helt rart ut at de bare skal tilbakeføre ett egg i Haugesund. Jeg hadde iallefall aldri gått med på det, iallefall ikke hvis jeg ikke hadde barn fra før. Sjansen for å bli gravid reduseres jo, og jeg tror nok det finnes flere tilfeller av de som ikke blir gravide eller

bare blir gravide med ett foster heller enn de som får tvillinger. Ifølge statistikk fra Ciconia ender 1 av 4 graviditeter etter prøverørsbehandling med tvillingfødsel, dvs 25%.

Skjønner ikke hvorfor de skal være så kjipe over fjorden....

Vel, det var bare noen ord fra ei som endelig er online igjen. Og det med lånt bærbar pc fra vår felles lunchvenninne....

Klem fra

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Synes ikke det er noe å bry seg om at de setter tilbake bare 1 egg. Jeg ville aldri mer få satt inn flere en 1 egg. Sjansen blir ikke mindre på grunn av det. Det er forska på i mange land, og det viser seg at sjansen er like store med bare 1 egg enn flere.

Men det finnes selvfølgelig tilfeller hvor det er anbefalt å sette tilbake mer en 1 egg. Men er forutsettingene veldig bra og ellers alt i orden, holder det i massevis med bare ett egg.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...