jw21 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 er det mulig å ha vondt i underlivet (selve kjeden eller hullet) dagen etter at man har hatt sex? Jeg har hatt samme partner i snart tre år og vi har fantastisk sex. Jeg har i de siste 6 årene slitt mye med blærekatarr, urinveisinfeksjon og sopp, jeg går på Tripex nå og det fungerer bra. Smertene jeg snakker om kommer og går. De er veldig ubehagelige og det jeg pleier å gjøre når jeg får vondt er å ta en varm dusj, ha dynen mellom bena eller som nå, i skrivende stund, ha en varmepute trykket inntil underlivet. Det er veldig deilig! og hjelper meg masse. Men jeg kan ikke gå rundt med puten mellom bena til enhver tid. Grunnen til at jeg tror jeg har fått smertene etter sex er fordi smertene har vært borte noen dager nå men kom igjen idag. Jeg hadde sex med forloveden min igår kveld. Men det går vel ikke ann å være allergisk mot sæd eller min kjærestes hud...?(Jeg har ikke vondt MENS jeg tisse men først etter at jeg har gått ut fra toalettet.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90199-vondt-i-underlivet-dagen-etter-%C3%A5-hatt-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.