bravura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kjæresten og jeg problemer med sexlivet. Dette innlegget blir nok langt, men leser du alt er belønningen at jeg hverken skal stille totalt idiotiske spørsmål eller nevne analsex med et eneste ord. Først noen praktiske opplysninger. Jeg er 20 år gammel, han er 23. Vi har vært sammen i 3,5 måneder. Jeg er ganske erfaren (åtte sexpartnere, flere faste forhold), mens han er jomfru og svært uerfaren. Vi er utrolig glad i hverandre og bor allerede sammen. For å begynne med begynnelsen: Første problem er at vi ikke kan ha samleie, på grunn av hans trange forhud, men dette blir fikset neste måned. Nå så jeg aldri på dette som et problem, da jeg tenkte at det er så mye annet vi kan gjøre. Og jeg gjør virkelig alt jeg kan, også. Jeg gir han oralsex (varierer dette så mye som mulig), beføler han, runker han, gir han massasje, kysser og slikker han over hele kroppen og tenner han ved å beholde undertøy på og ri han forsiktig (han elsker dette, virker det som). Men... Det føles som om han begrenser seg selv veldig når det kommer til meg. Han har gitt meg oralsex noen ganger (kan telles på en hånd), tar på brystene mine og beføler meg nedentil. Han er svært dårlig på å ta på meg andre steder på kroppen, jeg synes ikke han gir meg nok oralsex (i alle fall ikke med tanke på at vi ikke kan ha samleie) og han har aldri, jeg gjentar: aldri, tatt på meg innenfor trusa. Jeg har snakket med han om hva jeg vil. For det første har jeg forklart at jeg trenger tid for å tenne i de fleste tilfeller. Han må ta det rolig og ikke bare begynne å grafse meg mellom beina. Jeg har også sagt at jeg vil at han kysser meg andre steder på kroppen enn munnen. I tillegg til dette sier jeg "det er godt", "det er ikke så bra, men om du gjør dette i stedet..." mens vi holder på. Noe av dette synker inn, men det går sakte. Og jeg klarer ikke bli kvitt en ekkel tanke som jeg har fått inn i hodet; at han synes jeg er uren siden han virker uvillig til å gi meg oralsex og å ta direkte på meg. Jeg klarer ikke å si dette til han, for hvis han da gjør det i ettertid, så vil jeg alltid tro at det er bare fordi jeg "klaget". Ting tilspisset seg de siste par dagene, da jeg ikke reagerer i det hele tatt når han beføler meg og jeg foretrekker å kun gjøre ting for han, fordi det er enklere. Det er jo ikke holdbart. Så jeg prøvde en regel i dag, om at han kan ta på meg hvor som helst, bare ikke mellom beina og på brystene. Dette har ført til at han holder seg fullstendig unna. Nå føler jeg det bare som om jeg forlanger for mye og at jeg er slem, da jeg vet at han så gjerne vil gjøre det godt for meg og prøver hardt. Samtidig tenker jeg: Om det er slik _nå_, hvordan blir det da når ut-inn-ut-inn er mulig? Alle gode, mindre gode og direkte dårlige råd er velkommen nå. Jeg er desperat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg må ærlig talt si at jeg synes du virker veldig moden til å være 20 år! Du tør å vise og fortelle han hva du ønsker -kjempebra:) Det er da ihvertfall ikke det det står på -at du som jente ikke sier i fra hvordan du ønsker det. Har forståelse for dine tanker om oralsex og urenhet i og med at han ikke gir tilbake på langt nær like mye som du gir han. Om det er tilfelle er det jo desverre kun han som kan svare på. Eller at han rett og slett ikke liker (å gi) oralsex. Ikke alle gutter gjør det. Om han er usikker siden du har mye erfaring og vet hvordan du vil ha sexen og ikke han er jo absolutt mulig. Men det ville du vel føle på han? Er det derfor han ikke hører på det du sier -usikkerhet, stolthet, sjenert? Slik som du beskriver det hvor han ikke tar til seg det du sier ville jeg også ha vært betenkt med tanke på hvordan det vil bli når pentetrering kan finne sted... Vil han bli veldig ensidig og forutsigbar der også -og da iallefall droppe det forspillet du allerede nå savner..? Har han vanskelig for å snakke om ting generelt slik at det kan ha med kommunikasjon generelt å gjøre også? Hva med å kjøpe en sexbok sammen slik at han kan få litt mer "kjøtt på beina" når det gjelder kvinners fysikk, sex i parforhold, oralsex etc..? (Du trenger selvsagt ikke slenge den på bordet til han, men ta han med på kjøpet f.eks. slik at han ikke føler seg overkjørt....) Ønsker deg masse lykke til -tror han er heldig med sitt valg av sexpartner ihvertfall: en jente som kjenner sin egen seksualitet og tør å vise det :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg må ærlig talt si at jeg synes du virker veldig moden til å være 20 år! Du tør å vise og fortelle han hva du ønsker -kjempebra:) Det er da ihvertfall ikke det det står på -at du som jente ikke sier i fra hvordan du ønsker det. Har forståelse for dine tanker om oralsex og urenhet i og med at han ikke gir tilbake på langt nær like mye som du gir han. Om det er tilfelle er det jo desverre kun han som kan svare på. Eller at han rett og slett ikke liker (å gi) oralsex. Ikke alle gutter gjør det. Om han er usikker siden du har mye erfaring og vet hvordan du vil ha sexen og ikke han er jo absolutt mulig. Men det ville du vel føle på han? Er det derfor han ikke hører på det du sier -usikkerhet, stolthet, sjenert? Slik som du beskriver det hvor han ikke tar til seg det du sier ville jeg også ha vært betenkt med tanke på hvordan det vil bli når pentetrering kan finne sted... Vil han bli veldig ensidig og forutsigbar der også -og da iallefall droppe det forspillet du allerede nå savner..? Har han vanskelig for å snakke om ting generelt slik at det kan ha med kommunikasjon generelt å gjøre også? Hva med å kjøpe en sexbok sammen slik at han kan få litt mer "kjøtt på beina" når det gjelder kvinners fysikk, sex i parforhold, oralsex etc..? (Du trenger selvsagt ikke slenge den på bordet til han, men ta han med på kjøpet f.eks. slik at han ikke føler seg overkjørt....) Ønsker deg masse lykke til -tror han er heldig med sitt valg av sexpartner ihvertfall: en jente som kjenner sin egen seksualitet og tør å vise det :-) Tusen takk for komplimentene og et langt, gjennomtenkt svar Han kommenterte selv en gang, angående oralsex, at han ikke likte det første gangen, men at han ikke har noe i mot det nå. Han sa også en gang han holdt på at han gjerne ville fortsette en god stund, slik at han kunne lære hva som føltes godt for meg. Jeg har prøvd å oppmuntre han ved å si at han er veldig flink og at det er utrolig deilig for meg (da dette også er sant). At han kommenterte at han ikke likte det første gang er et godt tegn, da det viser at vi er ærlige med hverandre. Han er også veldig åpen angående hva han liker og ting han har lyst til å prøve (vi har allerede gått til innkjøp av håndjern). Når jeg sier hva jeg liker og ikke liker blir han glad, for han har skjønt at det ikke er noen kritikk av han, ettersom alle er forskjellige. Før jeg sa noe som helst i den retningen, så forklarte jeg for han at det ikke hadde hjulpet meg så veldig om han hadde hatt sex tusen ganger før, han ville fremdeles ikke vite sikkert hva som føltes godt for meg. Som du sikkert forstår så kommuniserer vi bra og han er så villig til å tilfredstille meg. Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig. Slik jeg føler det nå, så er det som om han tar på meg fordi det føles galt for han å ha sex når jeg ikke er "med", ikke fordi han tenner på det selv. Jeg elsker jo å være nær han, ta på han, kysse han... Sex føles ikke godt uten at jeg kan gjøre dette i store mengder. Så det virker merkelig på meg at han fungerer fint uten denne delen av samlivet i lange perioder. Angående sexbok, så har jeg prøvd å henvise han til sider på internett. Han virker derimot mer interessert i forskjellige sexposisjoner enn grunnleggende informasjon om kvinnekroppen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tusen takk for komplimentene og et langt, gjennomtenkt svar Han kommenterte selv en gang, angående oralsex, at han ikke likte det første gangen, men at han ikke har noe i mot det nå. Han sa også en gang han holdt på at han gjerne ville fortsette en god stund, slik at han kunne lære hva som føltes godt for meg. Jeg har prøvd å oppmuntre han ved å si at han er veldig flink og at det er utrolig deilig for meg (da dette også er sant). At han kommenterte at han ikke likte det første gang er et godt tegn, da det viser at vi er ærlige med hverandre. Han er også veldig åpen angående hva han liker og ting han har lyst til å prøve (vi har allerede gått til innkjøp av håndjern). Når jeg sier hva jeg liker og ikke liker blir han glad, for han har skjønt at det ikke er noen kritikk av han, ettersom alle er forskjellige. Før jeg sa noe som helst i den retningen, så forklarte jeg for han at det ikke hadde hjulpet meg så veldig om han hadde hatt sex tusen ganger før, han ville fremdeles ikke vite sikkert hva som føltes godt for meg. Som du sikkert forstår så kommuniserer vi bra og han er så villig til å tilfredstille meg. Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig. Slik jeg føler det nå, så er det som om han tar på meg fordi det føles galt for han å ha sex når jeg ikke er "med", ikke fordi han tenner på det selv. Jeg elsker jo å være nær han, ta på han, kysse han... Sex føles ikke godt uten at jeg kan gjøre dette i store mengder. Så det virker merkelig på meg at han fungerer fint uten denne delen av samlivet i lange perioder. Angående sexbok, så har jeg prøvd å henvise han til sider på internett. Han virker derimot mer interessert i forskjellige sexposisjoner enn grunnleggende informasjon om kvinnekroppen. Hmm. Det høres ut som han er åpen og mottakelig for hint og ønsker ihvertfall. Du sier at han blir glad for at du forteller han det og ikke tar det som kritikk. Med tanke på at han var uerfaren da han møtte deg, synes jeg vel egentlig at det ikke er så ille. "Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig." Hehe, her spiller alder og erfaring ingen trille altså.. Man kan like gjerne treffe menn som har knullet i 25 år som kan like lite om prioritering av tid på oss kvinner og forspill... *s* Menn har jo ikke samme erogene soner som oss, så det er vanskelig for en del av dem å forstå at selve inn/ut-knullingen er alt vi trenger (og ønsker)... De har jo bare én erogen sone selv vettu;) Men akkurat som de må fortelle oss hva som er godt må vi gjøre det samme. Og den som ikke tar klare hint, ønsker og spørsmål til oppfordring...vel, den blir ikke en veldig hensynsfull elsker.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tusen takk for komplimentene og et langt, gjennomtenkt svar Han kommenterte selv en gang, angående oralsex, at han ikke likte det første gangen, men at han ikke har noe i mot det nå. Han sa også en gang han holdt på at han gjerne ville fortsette en god stund, slik at han kunne lære hva som føltes godt for meg. Jeg har prøvd å oppmuntre han ved å si at han er veldig flink og at det er utrolig deilig for meg (da dette også er sant). At han kommenterte at han ikke likte det første gang er et godt tegn, da det viser at vi er ærlige med hverandre. Han er også veldig åpen angående hva han liker og ting han har lyst til å prøve (vi har allerede gått til innkjøp av håndjern). Når jeg sier hva jeg liker og ikke liker blir han glad, for han har skjønt at det ikke er noen kritikk av han, ettersom alle er forskjellige. Før jeg sa noe som helst i den retningen, så forklarte jeg for han at det ikke hadde hjulpet meg så veldig om han hadde hatt sex tusen ganger før, han ville fremdeles ikke vite sikkert hva som føltes godt for meg. Som du sikkert forstår så kommuniserer vi bra og han er så villig til å tilfredstille meg. Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig. Slik jeg føler det nå, så er det som om han tar på meg fordi det føles galt for han å ha sex når jeg ikke er "med", ikke fordi han tenner på det selv. Jeg elsker jo å være nær han, ta på han, kysse han... Sex føles ikke godt uten at jeg kan gjøre dette i store mengder. Så det virker merkelig på meg at han fungerer fint uten denne delen av samlivet i lange perioder. Angående sexbok, så har jeg prøvd å henvise han til sider på internett. Han virker derimot mer interessert i forskjellige sexposisjoner enn grunnleggende informasjon om kvinnekroppen. "Menn har jo ikke samme erogene soner som oss, så det er vanskelig for en del av dem å forstå at selve inn/ut-knullingen IKKE er alt vi trenger (og ønsker)... De har jo bare én erogen sone" Hehe, IKKE skulle det liksom stå der da.. ellers så blir det litt feil..:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du høres ut som om du er veldig moden og åpen på dette området og det er jo kjempebra:-) Det som er ett problem er jo at han er helt uerfaren, han kan rett og slett ikke noe og han vil ikke lære alt på 3,5 måneder heller, selv om dere skulle elske hver dag. Han er sikkert redd for å vise hvor uerfaren han er også, selv om han vet at du kjenner til at han er uerfaren. Hvis det er noe vi ikke kan, så kan vi gjerne si at dette kan jeg lite om, men hvis du kan veeeldig lite så er det ikke sikkert at du tør å vise hvor lite du virkelig kan. ....skjønner? Kanskje ligger det noe her? Kanskje er han ikke sikker på hvordan han skal ta på deg og tør ikke av frykt for å virke altfor klosset og redd for at du skal tenke at "jøss kan han ikke bedre enn dette en gang" Tenk litt tilbake på din første du hadde sex med og tenk på når du følte at du mestret å tilfredsstille din partner. Mulig du ikke hadde sperrer og lærte raskt, men stort sett så bruker vi mer enn 3,5 måneder for å lære dette og tørre å utforske partneren fullt ut. Du har god erfaring og dermed går raskere frem enn han og blir dermed også litt utålmodig. Det beste du kan gjøre er å holde på slik du gjør med å lære han opp. Vi får bare håpe på at han ikke er av de som aldri lærer det ordentlig, de finnes desverre de også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hmm. Det høres ut som han er åpen og mottakelig for hint og ønsker ihvertfall. Du sier at han blir glad for at du forteller han det og ikke tar det som kritikk. Med tanke på at han var uerfaren da han møtte deg, synes jeg vel egentlig at det ikke er så ille. "Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig." Hehe, her spiller alder og erfaring ingen trille altså.. Man kan like gjerne treffe menn som har knullet i 25 år som kan like lite om prioritering av tid på oss kvinner og forspill... *s* Menn har jo ikke samme erogene soner som oss, så det er vanskelig for en del av dem å forstå at selve inn/ut-knullingen er alt vi trenger (og ønsker)... De har jo bare én erogen sone selv vettu;) Men akkurat som de må fortelle oss hva som er godt må vi gjøre det samme. Og den som ikke tar klare hint, ønsker og spørsmål til oppfordring...vel, den blir ikke en veldig hensynsfull elsker.. :-) Hei! Fikk lyst å kommentere innlegget ditt. Jeg bet meg litt merke i at du skrev at det virka som om han tok på deg, ikke fordi han tenner på det selv, men fordi det liksom var forventa at han skulle gjøre d. Hans seksuelle handlinger er mere utslag av plikt og forventning , ikke egen tenning! Mye kan forklares med mangelnde erfaring: man er usikker, redd for å kløne osv. Har hørt fra flere kompiser at det å gi dama oralsex var merkelig første gangen, men etterhvert likte de det selv. Det kan altså være en gradvis tilvenning. Men...det kan også være ( og dette er jo bare gjetning)at han rett og slett er en dårlig elsker!! Kan relatere meg en god del til det du forteller. var selv i et forhold ( som kun varte noen måneder) med en fyr som faktisk nesten aldri tok på meg. Han manglet faktisk evnen ( og viljen litt tror jeg ) til å selv bli tent av at jeg ble tent. Hans seksuelle prestasjoner var basert på egoistiske prinsipper. Han tente ikke selv på beføling, så jeg måtte fortelle han hva jeg likte. Men det hjalp lite. Etter kort tid så falt han tilbake til det "gamle mønsteret" igjen. Poenget var at han, for meg, rett og slett var en dårlig elsker.SLike finnes også. De kan nok lære seg en del ferdigheter etterhvert, men i bunn og grunn vil de kanskje aldri evne å bli særskilt mye bedre. Dette er kjempesynd for det kan være meget flotte mennesker ellers. Har du tenkt på dette? at han rett og slett bare er en dårlig elsker? Det ble slutt m eksen min da. Følte meg så lite tiltrekkende til slutt at jeg ikke orka mer. Jeg la merket til at han ikke tente på det gutter vanligvis tenner på : sexy undertøy, litt vampete adferd fra min side o.l. Dette synes jeg var litt merkelig. har du sett noe slikt mønster hos han? litt avvikende holdninger? Gi gjerne tilbakemeldinger. Må for øvrig slutte meg til de andre innleggene her og si at du er en meget reflektert og gjennomtenkt jente. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tusen takk for komplimentene og et langt, gjennomtenkt svar Han kommenterte selv en gang, angående oralsex, at han ikke likte det første gangen, men at han ikke har noe i mot det nå. Han sa også en gang han holdt på at han gjerne ville fortsette en god stund, slik at han kunne lære hva som føltes godt for meg. Jeg har prøvd å oppmuntre han ved å si at han er veldig flink og at det er utrolig deilig for meg (da dette også er sant). At han kommenterte at han ikke likte det første gang er et godt tegn, da det viser at vi er ærlige med hverandre. Han er også veldig åpen angående hva han liker og ting han har lyst til å prøve (vi har allerede gått til innkjøp av håndjern). Når jeg sier hva jeg liker og ikke liker blir han glad, for han har skjønt at det ikke er noen kritikk av han, ettersom alle er forskjellige. Før jeg sa noe som helst i den retningen, så forklarte jeg for han at det ikke hadde hjulpet meg så veldig om han hadde hatt sex tusen ganger før, han ville fremdeles ikke vite sikkert hva som føltes godt for meg. Som du sikkert forstår så kommuniserer vi bra og han er så villig til å tilfredstille meg. Men om det ikke faller naturlig for han å bruke tid på meg under sex, så er det jo lett å gjøre det så raskt som mulig. Slik jeg føler det nå, så er det som om han tar på meg fordi det føles galt for han å ha sex når jeg ikke er "med", ikke fordi han tenner på det selv. Jeg elsker jo å være nær han, ta på han, kysse han... Sex føles ikke godt uten at jeg kan gjøre dette i store mengder. Så det virker merkelig på meg at han fungerer fint uten denne delen av samlivet i lange perioder. Angående sexbok, så har jeg prøvd å henvise han til sider på internett. Han virker derimot mer interessert i forskjellige sexposisjoner enn grunnleggende informasjon om kvinnekroppen. Hei! Fikk lyst å kommentere innlegget ditt. Jeg bet meg litt merke i at du skrev at det virka som om han tok på deg, ikke fordi han tenner på det selv, men fordi det liksom var forventa at han skulle gjøre d. Hans seksuelle handlinger er mere utslag av plikt og forventning , ikke egen tenning! Mye kan forklares med mangelnde erfaring: man er usikker, redd for å kløne osv. Har hørt fra flere kompiser at det å gi dama oralsex var merkelig første gangen, men etterhvert likte de det selv. Det kan altså være en gradvis tilvenning. Men...det kan også være ( og dette er jo bare gjetning)at han rett og slett er en dårlig elsker!! Kan relatere meg en god del til det du forteller. var selv i et forhold ( som kun varte noen måneder) med en fyr som faktisk nesten aldri tok på meg. Han manglet faktisk evnen ( og viljen litt tror jeg ) til å selv bli tent av at jeg ble tent. Hans seksuelle prestasjoner var basert på egoistiske prinsipper. Han tente ikke selv på beføling, så jeg måtte fortelle han hva jeg likte. Men det hjalp lite. Etter kort tid så falt han tilbake til det "gamle mønsteret" igjen. Poenget var at han, for meg, rett og slett var en dårlig elsker.SLike finnes også. De kan nok lære seg en del ferdigheter etterhvert, men i bunn og grunn vil de kanskje aldri evne å bli særskilt mye bedre. Dette er kjempesynd for det kan være meget flotte mennesker ellers. Har du tenkt på dette? at han rett og slett bare er en dårlig elsker? Det ble slutt m eksen min da. Følte meg så lite tiltrekkende til slutt at jeg ikke orka mer. Jeg la merket til at han ikke tente på det gutter vanligvis tenner på : sexy undertøy, litt vampete adferd fra min side o.l. Dette synes jeg var litt merkelig. har du sett noe slikt mønster hos han? litt avvikende holdninger? Gi gjerne tilbakemeldinger. Må for øvrig slutte meg til de andre innleggene her og si at du er en meget reflektert og gjennomtenkt jente. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-495892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Du høres ut som om du er veldig moden og åpen på dette området og det er jo kjempebra:-) Det som er ett problem er jo at han er helt uerfaren, han kan rett og slett ikke noe og han vil ikke lære alt på 3,5 måneder heller, selv om dere skulle elske hver dag. Han er sikkert redd for å vise hvor uerfaren han er også, selv om han vet at du kjenner til at han er uerfaren. Hvis det er noe vi ikke kan, så kan vi gjerne si at dette kan jeg lite om, men hvis du kan veeeldig lite så er det ikke sikkert at du tør å vise hvor lite du virkelig kan. ....skjønner? Kanskje ligger det noe her? Kanskje er han ikke sikker på hvordan han skal ta på deg og tør ikke av frykt for å virke altfor klosset og redd for at du skal tenke at "jøss kan han ikke bedre enn dette en gang" Tenk litt tilbake på din første du hadde sex med og tenk på når du følte at du mestret å tilfredsstille din partner. Mulig du ikke hadde sperrer og lærte raskt, men stort sett så bruker vi mer enn 3,5 måneder for å lære dette og tørre å utforske partneren fullt ut. Du har god erfaring og dermed går raskere frem enn han og blir dermed også litt utålmodig. Det beste du kan gjøre er å holde på slik du gjør med å lære han opp. Vi får bare håpe på at han ikke er av de som aldri lærer det ordentlig, de finnes desverre de også. Sex er svært viktig for meg i et forhold og jeg håper inderlig det ordner seg, for jeg elsker han høyt. Tusen takk for gode råd, jeg skal smøre meg med tålmodighet og fortsette i samme spor som tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gvh Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du sier dere ikke kan ha samleie, men samtidig sier du at du rir ham? Hallo? da har dere jo samleie da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hei! Fikk lyst å kommentere innlegget ditt. Jeg bet meg litt merke i at du skrev at det virka som om han tok på deg, ikke fordi han tenner på det selv, men fordi det liksom var forventa at han skulle gjøre d. Hans seksuelle handlinger er mere utslag av plikt og forventning , ikke egen tenning! Mye kan forklares med mangelnde erfaring: man er usikker, redd for å kløne osv. Har hørt fra flere kompiser at det å gi dama oralsex var merkelig første gangen, men etterhvert likte de det selv. Det kan altså være en gradvis tilvenning. Men...det kan også være ( og dette er jo bare gjetning)at han rett og slett er en dårlig elsker!! Kan relatere meg en god del til det du forteller. var selv i et forhold ( som kun varte noen måneder) med en fyr som faktisk nesten aldri tok på meg. Han manglet faktisk evnen ( og viljen litt tror jeg ) til å selv bli tent av at jeg ble tent. Hans seksuelle prestasjoner var basert på egoistiske prinsipper. Han tente ikke selv på beføling, så jeg måtte fortelle han hva jeg likte. Men det hjalp lite. Etter kort tid så falt han tilbake til det "gamle mønsteret" igjen. Poenget var at han, for meg, rett og slett var en dårlig elsker.SLike finnes også. De kan nok lære seg en del ferdigheter etterhvert, men i bunn og grunn vil de kanskje aldri evne å bli særskilt mye bedre. Dette er kjempesynd for det kan være meget flotte mennesker ellers. Har du tenkt på dette? at han rett og slett bare er en dårlig elsker? Det ble slutt m eksen min da. Følte meg så lite tiltrekkende til slutt at jeg ikke orka mer. Jeg la merket til at han ikke tente på det gutter vanligvis tenner på : sexy undertøy, litt vampete adferd fra min side o.l. Dette synes jeg var litt merkelig. har du sett noe slikt mønster hos han? litt avvikende holdninger? Gi gjerne tilbakemeldinger. Må for øvrig slutte meg til de andre innleggene her og si at du er en meget reflektert og gjennomtenkt jente. lykke til Uff, for en skrekkhistorie... Jeg vet at kjæresten min tenner på kroppen min, på hva jeg har på meg og på "sex-lyder" (stønning, tung pust) fra meg. Så forhåpentligvis er han ikke slik som din eks-kjæreste. Gud forby, for alt er så bra ellers i forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Du sier dere ikke kan ha samleie, men samtidig sier du at du rir ham? Hallo? da har dere jo samleie da... Les igjen, nøye... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det første som slo meg som en mulighet var at det kan være at det er riktig som du har en mistanke om - at han faktisk ikke tenner på deg. Kanksje han er homse? Etter hvert som jeg har lest de andre innleggene dine, er dette kanskje ikke så aktuelt lenger, men det skader vel heller ikke å nvne det. Alminnelig nervøsitet er jo også en forklaring, som andre har nevnt. Kan det være at han kanskje ikke er homse, men at han kanskje har problemer med å tenne hvis det er HAN som skal være den aktive? Nå vet jeg ikke om de nyinnkjøpte håndjernene er beregnet på deg eller på ham, men hvis de er beregnet på ham, så kan det kanskje være at han har en såpass klar preferanse i forhold til å være den passive/dominerte parten at han har problemer med å innta den mer stereotype/"klassiske" rollen som gutt/mann ("Den høye, mørke som tar kvinnen i sin favn og leder henne til steder hun knapt visste eksisterte")? Bare noen tanker. Lykke til uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det første som slo meg som en mulighet var at det kan være at det er riktig som du har en mistanke om - at han faktisk ikke tenner på deg. Kanksje han er homse? Etter hvert som jeg har lest de andre innleggene dine, er dette kanskje ikke så aktuelt lenger, men det skader vel heller ikke å nvne det. Alminnelig nervøsitet er jo også en forklaring, som andre har nevnt. Kan det være at han kanskje ikke er homse, men at han kanskje har problemer med å tenne hvis det er HAN som skal være den aktive? Nå vet jeg ikke om de nyinnkjøpte håndjernene er beregnet på deg eller på ham, men hvis de er beregnet på ham, så kan det kanskje være at han har en såpass klar preferanse i forhold til å være den passive/dominerte parten at han har problemer med å innta den mer stereotype/"klassiske" rollen som gutt/mann ("Den høye, mørke som tar kvinnen i sin favn og leder henne til steder hun knapt visste eksisterte")? Bare noen tanker. Lykke til uansett! "Den høye, mørke som tar kvinnen i sin favn og leder henne til steder hun knapt visste eksisterte" Hehe, det der var som tatt ut av en legeroman! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 40-åringen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Desverre så tror jeg ikke at du kan forvente deg mirakler med denne mannen. Har er helt tydelig en mann som trives med en dominant dame, og i tillegg ikke evner å forestille seg at du ikke liker det like godt som han - at du også vil ha ditt. Jeg har levd dobbelt så lenge som deg, har hatt en del elskere, noen er passive og det er så grunnleggende at det ikke nytter å forsøke å endre på det. Det virker som om de ikke liker å ta på kvinnekroppen og er grunnleggende lat i senga, fornøyd bare de får sitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-496705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Les igjen, nøye... Ja, du skrev at dere ikke kunna ha samleie, men at du rir forsiktig på ham. Jeg skjønte heller ikke det der. Å sitte overskrevs på en mann og ha pikken hans inni seg er å ha samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90241-vi-trenger-hjelp-div-problemer/#findComment-497411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.