Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange venter nok til rundt uke 12 med å fortelle om graviditeten, fordi da er den største faren for spontanabort over.

Jeg fortalte imidlertid de nærmeste om mine graviditeter rundt uke 8-9, begge gangene. Hvis det hadde gått galt, ville jeg da hatt støtte fra de rundt meg!

Du kan bade i svømmebasseng når du er gravid! Det er kjempegod trening, og når du etterhvert blir større og tyngre, er det spsielt godt for rygg og bekken å bevege seg i vann, pga oppdriften (mindre belastning).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90315-r%C3%A5d/#findComment-496106
Del på andre sider

hare1365380455

vi fortalte det første gangen med en gang... det var helst mannen som ville si det, for han var så glad at han måtte si det! dessuten skulle vi på pub, og venninnen min lurte jo på hvorfor jeg ikke drakk.. andre gangen ventet vi til jeg var 3 mnd. på vei. jeg syns det var best å vente med å si det, i tilfelle det skulle gå galt. men igjen, mannen min sa det på jobben sin før jeg var 3 mnd. på vei.. og jeg sa det til venninnen min. vi snakker om alt, ser du. men du må tenke på hva du synes er best.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90315-r%C3%A5d/#findComment-498280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...