Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi bare fortelle alle dere som har fulgt oss det siste året: nå er endelig vår ICSI-gutt kommet!!!

Han er bare helt nydelig og vi er så lykkelige (og heldige).

Ønsker alle dere som prøver lykke til videre og håper at gladmeldinger som dette kan bidra til at dere ikke gir opp uansett hvor vanskelig situasjonen kan virke.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90321-v%C3%A5r-icsi-gutt-er-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til både pappaen, mammaen og den nye sjefen deres!

Kos dere med hverandre, glem alt annet og nyt den tiden som kommer nå. Min erfaring er at på tross av alskens "problemer" med hyling, søvnmangel, gulping, ammetrøbbel osv, har jeg likevel ikke opplevd noe så magisk som de første ukene etter at datteren vår ble født.

Hjertelig til lykke, og vel blåst!!!

Annonse

Annonse

Hei igjen alle sammen og tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.

For dem som lurer på tekniske data, her er de:

vekt:3500g,

lengde: 51cm,

hårfarge: blond,

utseende: veldig søt

Skal hilse masse fra juli1.

Mvh

Litt sent ute - men GRATULERER!!!!! Icsi-prinser er naturlig nok helt skjønne - det syns vi alle (har en selv på litt over året.... :o)) )

Kos dere massevis videre. Ta vare på hverdagen, og hver tid fremover. Det er lett å si at "gleder meg til han gjør sånn" og "gleder meg til han gjør slik" - men det er akkurat NÅ dere har ham! Det går så utrolig fort, og hver alder har sin sjarm - selv når de er bitte-bitte små, bare gråter og man ikke skjønner hvorfor :o)

Åh, så deilig dere må ha det nå :o)))))))

Stor gratulasjonsklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...