Gå til innhold

Innsetting av nedfryste egg

Anbefalte innlegg

amh1365380428

Begynte på Progynova tabletter 8.januar. Var på ultra for å sjekke slimhinna på tirsdag. Den skulle vere minimum 8 mm men var ikkje meir enn 5-6mm. Må ta meir tablettar. Skal tilbake på ultra på fredag og er veldig spent... Lurer berre på om dette er vanlig? Lurer også mykje på om våre åtte egg som er nedfryst vil "overleve" opptininga.

Er det nokon som kan svare meg på dette?

Klem fra ei som er veldig spent...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90407-innsetting-av-nedfryste-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal sette inn nedfryste egg også. Jeg har vart på UL på tirsdag((17 dager etter mens), da var livmor 7 mm. Jeg skal tilbake på fredag og ha ny UL. Jeg bruker igjen medisin. Vi har 6 nedfryste egg. Jeg er ganske spent hvis de klare seg. Lykke til for vi begge!

Veldig vanskelig å spå hvor mange som vil tåle opptininga. Og spørsmålet kan jo like godt være om de tålte nedfrysinga?!

Vi hadde 9 på frys, og av disse var 2 stk av god kvalitet, og t.o.m fortsatte å dele seg. 4 og 6 ved opptining, 6 og 8 ved innsettinga.

Og et av disse to, ligger nå i dobbeltsenga og sover formiddagsluren sin!:-)

Ønsker dere lykke til!

*klem*

amh1365380428

Jeg skal sette inn nedfryste egg også. Jeg har vart på UL på tirsdag((17 dager etter mens), da var livmor 7 mm. Jeg skal tilbake på fredag og ha ny UL. Jeg bruker igjen medisin. Vi har 6 nedfryste egg. Jeg er ganske spent hvis de klare seg. Lykke til for vi begge!

Lykke til dero også. Håper at det går bra med oss begge!!!!

Veldig vanskelig å spå hvor mange som vil tåle opptininga. Og spørsmålet kan jo like godt være om de tålte nedfrysinga?!

Vi hadde 9 på frys, og av disse var 2 stk av god kvalitet, og t.o.m fortsatte å dele seg. 4 og 6 ved opptining, 6 og 8 ved innsettinga.

Og et av disse to, ligger nå i dobbeltsenga og sover formiddagsluren sin!:-)

Ønsker dere lykke til!

*klem*

Hei Borealis!

Hyggelig å høre at alt står bra til med dere!

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...