Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!!

Du er vel inn i ei spennende tid nå du, tenker jeg. Jeg har vært der selv noen ganger så jeg vet akkurat hvordan du har det.

Det jeg lurer på er om du kan gi meg mailadr. din slik at jeg kan spørre deg litt ang. dette med donoregg. Det ser ut til at det kan være vårt siste alternativ, og jeg skulle gjerne ha visst litt mer om dette. Jeg har undersøkt litt på nettet, men vil helst ha info fra en som har erfart det selv.

Håper du ikke har noe imot å gi meg mailadressen din. Grunnen til at jeg selv ikke legger ut min, er rett og slett det at jeg ikke ønsker navnet offentliggjort (sees i mailadr.).

Hvis du ikke ønsker dette selv, gi meg et hint. Da finner vi ei annen løsning.

Håper det spirer og gror i magen din og at du får oppleve dette som du sikkert har lengtet lenge etter.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90410-til-kti/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja !

På mandag/tirsdag (3-4 rugedag) følte jeg brått at puppene "mista" ømheten....men her spiller psyken stort inn.....

Vi må finne en lur løsning da jeg også har "navnet" mitt i mailen...jeg kommer tilbake til deg :)

Du kan sende mailadr. din til denne: [email protected].

Denne er "nøytral"...Tar adr. din med meg hjem og skriver noen ord til deg der, hvis det er ok for deg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90410-til-kti/#findComment-496787
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...