Gå til innhold

Skal jeg fortelle han at jeg liker han??

Anbefalte innlegg

Gjest redd_for _å_være_innpåsliten

Hei:-)

Jeg er ei jente på 23 år.

I jula møtte jeg en gutt (26), vi har nå kjent hverandre i ca en måned. Jeg visste fra første stund at jeg likte han; nå som vi har vært ute noen ganger vet jeg at det eneste jeg vil er å bli bedre kjent med han..

Han er ganske sjenert, har jeg fått høre; kamerater oss (en del felles venner) sier at skal det skje noe bør jeg ta initiativet. Ikke sånn å forstå at han er noen tafatt gutt, langt ifra, men akkurat på denne fronten er han litt mer forsiktig.

Vi sender jo noen mld, men jeg føler det har avtatt litt den siste uka. Bør jeg, synes dere, fortelle han oppriktig om hvor godt jeg liker han? Risikerer da å skremme han bort, men jeg har jo egentlig ikke så mye å tape!!

Skjønner at livet mitt har blitt veldig mye bedre det siste året, når jeg bruker tid og krefter på saker som dette:-))

Noen som har tips, jeg vet jo at jeg bare må være meg selv, men litt hjelp kan jeg jo alltids ta med meg på veien.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90435-skal-jeg-fortelle-han-at-jeg-liker-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redd_for_å_være_innpåsliten

Hva med å be ham ut, der dere kan få danse eller noe.

Tusen takk for fine svar alle sammen!! Jeg får vel bare hoppe i det, tenker jeg. Det er rart med det, selv pleier jeg ikke ha noen problemer med å fortelle ting som de er; men når man virkelig liker noen... blir vel redd for å trå feil.

Men som jeg skrev først; hva har vel jeg å tape? Dessuten, han kan jo i verste fall bare ta det som et hyggelig kompliment.

Igjen takk!

Klem

Annonse

Tusen takk for fine svar alle sammen!! Jeg får vel bare hoppe i det, tenker jeg. Det er rart med det, selv pleier jeg ikke ha noen problemer med å fortelle ting som de er; men når man virkelig liker noen... blir vel redd for å trå feil.

Men som jeg skrev først; hva har vel jeg å tape? Dessuten, han kan jo i verste fall bare ta det som et hyggelig kompliment.

Igjen takk!

Klem

Han hørtes fin ut. Liker veldig godt litt sjenerte gutter, jeg.

Fortell hvordan det gikk da!!!

Gjest redd_for_å_være_innpåsliten

Han hørtes fin ut. Liker veldig godt litt sjenerte gutter, jeg.

Fortell hvordan det gikk da!!!

Vel, foreløpig har det ikke skjedd noe. Jeg sendte en mld og lurte på om han ville være med på kino, men jeg fikk ikke noen date, gitt. Nå sitter jeg og lurer på hvordan jeg skal gå frem;-) Best å ta det nå snart, og ikke halv to i natt... selv om sannheten lettere kommer frem da... Det er hvertfall usjarmerende!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...