Gå til innhold

Min mann har en "ekkel" (u)vane om kvelden!

Anbefalte innlegg

Gjest æsjitiæsj

Vi er gift , og jeg mener vi har et rikt sex-liv.

Ikke alltid hver dag , men i alle fall annen hver dag!

Så ; de kveldene vi ikke har sex , ligger han og runker mens jeg ligger der og venter på at NÅ må han vel snart si : Ahhhh , også sovne!

Har sagt til han at er det SÅ nødvendig å få gjort den utløsningen hver dag , kan han vel for pokker gå på do å gjøre det!!

Men gjør han det ? NEI!

Irritert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90458-min-mann-har-en-ekkel-uvane-om-kvelden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

5

• tigertrollet

5

• Ulv I Faarikaal

4

• flisa

3

Stakkar mann.

Ikke stiller du opp og ikke får han onanere. Det blir ikke det samme å gå på do.

Flere jenter jeg har vært sammen med har gjerne ligget inntil meg og hjulpet til dersom vi ikke kunne/ville ha sex.

Den ekle uvanen mannen din har er DEG.

slappen1365380456

Ut ifra egene erfaringer , så er det mye lettere å sove etter en "kveldsrunk". Trykke forsvinner , og man blir roligere. er det virkelig noe å irritere seg over ?

Jeg er en mann og forstår det med å få utløsningen, men jeg synes han kan ha sex med ektefellen eller gjøre det på do.

Gjest Ikke så prippen da

Senga tilhører også han går jeg ut fra, og det du observerer er en naturlig del av livet. Det fins nok av menn som gjør det mye oftere. Så hvis du ikke vil hjelpe til eller delta, så bør du vel bare la det inngå.

Enkelte kvinner har også det -problemet-.

Annonse

Gjest onanym-mann

Jeg har trent meg opp til å runke helt stille, så hun ikke skal merke det.

Selvfølgelig kunne jeg pult henne, men da er jeg redd for å miste ereksjonen.

Det er mye enklere å fantasere om andre damer når man runker. Det å tenke på andre damer når jeg puler henne som ligger ved siden av, blir så distraherende.

Annonse

De aller fleste har seg med seg selv, partner eller ei, og det erjo bare positivt. Det var settingen som var spørsmålet her vel.

"har seg med seg selv" - LOL

*ser for seg* - hvit duk, dekket på til en, forventning, vin, vakre ord - og så....i SENG! :-)

Ulv I Faarikaal

"har seg med seg selv" - LOL

*ser for seg* - hvit duk, dekket på til en, forventning, vin, vakre ord - og så....i SENG! :-)

Man slipper prevensjon, slipper å ligge på den våte flekken, og kan respektere seg selv dagen etter :-)

Noen flere ?

Stakkar mann.

Ikke stiller du opp og ikke får han onanere. Det blir ikke det samme å gå på do.

Flere jenter jeg har vært sammen med har gjerne ligget inntil meg og hjulpet til dersom vi ikke kunne/ville ha sex.

Den ekle uvanen mannen din har er DEG.

"Ikke stiller du opp og ikke får han onanere"

Enn hvis det hadde vært jenta som dro frem vibratoren mens han lå ved siden av og prøvde å sove....

Hadde du hatt samme holdning da, Petters? Altså at det var da han som ikke var grei og at hun selvsagt måtte få holde på side om side med onaneringen..?

:-)

"Ikke stiller du opp og ikke får han onanere"

Enn hvis det hadde vært jenta som dro frem vibratoren mens han lå ved siden av og prøvde å sove....

Hadde du hatt samme holdning da, Petters? Altså at det var da han som ikke var grei og at hun selvsagt måtte få holde på side om side med onaneringen..?

:-)

Så lenge han ikke ville ha sex så hadde det vært helt greit.

Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot det, men så sier jeg sjelden nei til sex uansett.

Med mindre det var en veldig bråkete vibrator da :-)

Så lenge han ikke ville ha sex så hadde det vært helt greit.

Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot det, men så sier jeg sjelden nei til sex uansett.

Med mindre det var en veldig bråkete vibrator da :-)

Hvis ikke vibratoren bråker mer enn mannen som ligger og runker og stønner er det altså greit..

Da er det vel ikke greit om mannen stønner mer enn vibratoren heller?

Likestilling vettu:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...