Gå til innhold

Min mann har en "ekkel" (u)vane om kvelden!

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Fin setting, syns jeg...

Man bør ha evnen til å gjøre onanien sin litt mer romantisk enn det de fleste vanligvis har.

Jeg bruker i blant ta en romantisk weekend i enkelrom på hotell, bare for å komme litt vekk fra hverdagsonanien.

Etter å ha kost meg under en koselig middag, hvor høyrebenet flørter litt med det venstre under bordet, så er jeg ofte litt varm og forventningsfull når jeg låser meg inn på rommet.

Du har da spandert middag på deg selv ?

Har du bilde av deg selv på nattbordet også. Ref Fleksnes på sjarmeskole.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

5

• tigertrollet

5

• Ulv I Faarikaal

4

• flisa

3

Gjest klamydia

Jeg hadde også blitt irritert. Sikkert er jeg også et hespetre, men heldigvis ikke hespetreet til mange av de som svarte her...

Det må da være kjipt å være trøtt og ville sove, så ligger gubben ved siden av og drar'n til "uante høyder"?

Tenk om du som mann ville sove, i hvert fall ikke ha sex, så ligger dama ved siden av og rister og stønner?! Ikke kom å si at det hadde vært helt greit!

En ting er om du blir kåt av det, men som sagt; Dersom sex ikke var i dine tanker og dama gjorde dette HVER bidige kveld...?

Jeg hadde knipsa'n på ballene. Hardt!

Herregud. Hva slags samliv er det dere har om dere ikke kan gjøre noe sånt foran hverandre? Gjemme seg vekk på do..?! *Vantro*

Gjest onanym-mann

Hvorfor i all verden har du kjæreste vist du vil fantaseri om andre kvinner? Er ikke det litt sykt??? For ikke å si KVALMT!

Er dette en vane mange gutter har? Og synes dere dette er greit? Hadde det omvendte vært greit og (hun lå og tenkte på menn og onanerte mens du sov)?

Jeg tror jeg hadde forlatt kjæresten min fortere en han kan si Cameron Diaz vist jeg fant ut at han gjorde dette!

Kjære deg da, det er ganske vanlig at menn onanerer, og tenker på andre kvinner, SELV om de lever i et forhold?

Om hun også onanerer uten at jeg merker det, og at hun tenker på da andre enn meg, så er det ganske naturlig, og slett ikke uvanlig også blant kvinner..

Vi er blitt enige om å holde sammen pga barna, økonomi, og fasaden utad, og det hender da en gang i blant at vi har sex, men kanskje ikke så ofte.

Vi er ihvertfall ikke utro mot hverandre!

Vi har det ikke så ille sammen! Vi har det omtrent som de fleste andre par etter en del år.

Kjære deg da, det er ganske vanlig at menn onanerer, og tenker på andre kvinner, SELV om de lever i et forhold?

Om hun også onanerer uten at jeg merker det, og at hun tenker på da andre enn meg, så er det ganske naturlig, og slett ikke uvanlig også blant kvinner..

Vi er blitt enige om å holde sammen pga barna, økonomi, og fasaden utad, og det hender da en gang i blant at vi har sex, men kanskje ikke så ofte.

Vi er ihvertfall ikke utro mot hverandre!

Vi har det ikke så ille sammen! Vi har det omtrent som de fleste andre par etter en del år.

Tragisk, tragisk, tragisk... Skal aldri ende opp slik! Dere er bare for feig til å gjøre det dere burde gjort for lenge siden, gått fra hverandre!!

Barn merker når foreldrene ikke har det bra, så å holde sammen for dem sin skyld er noe piss.

Har det lange, nedbrytende forholdet tatt fra dere alt som kan kalles fornuft?

MvH

Visst menn først skal onanere får de prøve å få kjæresten med på leken først. Visst det ikke går, så er det greit.

Jeg ville aldri ha onanert ved siden av kjæresten mens han sov. Så kvalmt.

Og tenke på andre kvinner/menn? Fy!

Er man i et forhold skal man dele kjærlighet, og tenne hverandre.

Visst ikke er kanskje separerte soverom i en periode å foretrekke?

Så kan begge parter onanere så mye de vil uten å plage den andre.

Det å gå på badet/toalettet for å onanere synes jeg var søkt og slemt. Det ville da ikke blitt noe herlig opplevelse.

Men å runke ved siden av en sovende partner er minst like dumt.

Annonse

Gjest onanym-mann

Tragisk, tragisk, tragisk... Skal aldri ende opp slik! Dere er bare for feig til å gjøre det dere burde gjort for lenge siden, gått fra hverandre!!

Barn merker når foreldrene ikke har det bra, så å holde sammen for dem sin skyld er noe piss.

Har det lange, nedbrytende forholdet tatt fra dere alt som kan kalles fornuft?

MvH

Det er nok mange svært unge, som har båret de samme ambisjonene som du... men som ender opp med å leve i et forhold hvor sex er en ganske sjeldent framtredende aktivitet.

Det er nok mange svært unge, som har båret de samme ambisjonene som du... men som ender opp med å leve i et forhold hvor sex er en ganske sjeldent framtredende aktivitet.

Det er da ganske idiotisk å tenke på andre kvinner når damen/samboer/konen, sover ved siden av. Det å onanere ved siden av noen når de sover er vel også litt trist. Men å onanere støtter jeg fullt ut. Det er til en viss grad kjempe sunt.

PS! Har og har alltid hatt et kjempe sunt, godt/deilig og flott sex liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...