vannmann761365380456 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Jeg er en jente så 26 år som sliter med blødninger. Jeg begynte med p-piller da jeg var 17. Måtte prøve flere ulike siden mensen ikke ble regelmessig. Måtte tilslutt prøve p-sprøyte og da stoppet den ett år, men startet igjen med blødninger. Derfor har jeg nå vært uten p-piller og andre hormoner i 1 og et halvt år for å prøve å få naturlig mens. Men det har ikke funket. jeg synes kroppen min ble helt forandret etter p-piller, la på meg 30 kg, og kjente at kroppen min ikke hadde det godt. Men fortsatt disse blødningene. Jeg er så LEI! Og det går ut over sex-livet mitt. Er det flere der ute som har samme problem, og eventuelt har noen tips å gi meg? Håper det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90477-bl%C3%B8dninger-hver-m%C3%A5ned/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.