Gå til innhold

Blødninger hver måned.

Anbefalte innlegg

vannmann761365380456

Hei!

Jeg er en jente så 26 år som sliter med blødninger. Jeg begynte med p-piller da jeg var 17. Måtte prøve flere ulike siden mensen ikke ble regelmessig. Måtte tilslutt prøve p-sprøyte og da stoppet den ett år, men startet igjen med blødninger. Derfor har jeg nå vært uten p-piller og andre hormoner i 1 og et halvt år for å prøve å få naturlig mens. Men det har ikke funket. jeg synes kroppen min ble helt forandret etter p-piller, la på meg 30 kg, og kjente at kroppen min ikke hadde det godt. Men fortsatt disse blødningene. Jeg er så LEI! Og det går ut over sex-livet mitt.

Er det flere der ute som har samme problem, og eventuelt har noen tips å gi meg?

Håper det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90477-bl%C3%B8dninger-hver-m%C3%A5ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...