Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Ser at noen av dere som skal /har hatt fryseforsøk sier at dere var inne til måling av slinhinnene og at disse bør være på 10 (?). Hvordan måles dette og er dette vanlgi at alle sykehusene gjør nå?

Da jeg satte inn egg fra frysen for 2,5 års siden gjorde de ikke noen undersøkelser av meg først - på Haukeland. Noen som vet om dette gjøres bare noen steder?

Fortsetter under...

Hei på deg luske!

Når en ikke har naturlig syklus, som f.eks normal mens og eggløsning må en ta progynova (østrogen) for å bygge opp livmorhinnen til en viss tykkelse. En er da på jevnlige ul for å sjekke hvor langt dette er kommet. Jeg regner med at grunnen til at dette ikke har skjedd deg er at du har naturlig syklus. Og jeg kan trøste deg med at det er absolutt det beste, da slipper du den nervekrigen i tillegg til at du spekulerer på om eggene overlever fryseren.

Ønsker deg lykke til med fryseforsøket!

mvh Løve69

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...