Gå til innhold

MÅ man skifte underbukse så ofte?

Anbefalte innlegg

Gjest talkum-i-skrevet

Samboeren min hevder at hun ikke vil ha sex med meg før jeg begynner å skifte underbukser litt oftere. Det er det sabla pes om dette. Hun blir sur hvis det går en uke eller to uten at hun finner noen brukte truser fra meg i skittentøykurven.

Jeg trives med en komfortabel og velbrukt underbukse, og den blir i grunnen ikke så veldig mye mer møkkete etter to uker som den er etter 4-5 dager, har jeg erfart?

Hvordan skal jeg få henne til å bli litt mindre snerpete?

Noen råd?

Fortsetter under...

Gjest Lakris-string

Kan det være nødvendig å være så snerpete da? Til bursdagen hennes synes jeg du skal kjøpe en lekker neseklype og for en periode kan du holde deg til et bakstikk i mørket nå og da. Hun kommer garantert til å venne seg til hvilket nivå du vil ha på "ting" - du er da tross alt mann.

Lykke til!

Annonse

Gjest rosa helikopter

Legg rene underbukser (evt gris dem til med kakao eller noe) i skittentøyskurven. Så blir det nok slutt på det evinnelige maset.

kan du ikke vente til de er så skittene at de går og vasker seg selv, eller til de ikke orker å være på deg lenger.

kan du ikke vente til de er så skittene at de går og vasker seg selv, eller til de ikke orker å være på deg lenger.

Æsj for en sjettgris. Min samboer bytter underbukser hver dag. Tenk hvor mye gørr det er i trusa de som du ikke ser??? Det myldrer kan jeg tenke meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...