Gjest eggeskall Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei ! Vi har nettopp hatt et naturlig syklus-forsøk med 3 eggposer. Det viste seg imidlertid at det ikke var, eller var små egg i alle ! Legene sier dette er svært uvanlig og regner med at det skal gå bra neste gang... Muligens ble egguthenting foretatt for tidlig. I neste forsøk skal vi få en mye tettere oppfølging (hyppigere UL og blodprøver mot slutten). Legene påstår at eggene modnes med forskjellig tempo fra syklus til syklus, så det kan hende det går raskere neste gang ?! Noen som har opplevd det samme ? Ta gjerne imot suksesshistorier på naturlig syklus-forsøk ) Hvordan forløp forsøket seg (hvor mange egg ut, hvor mange befruktet, satt tilbake når o.s.v.) ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90537-naturlig-syklus-fors%C3%B8k-tomme-eggsekker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersol Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei på deg! Jeg har også nettopp hatt et naturlig syklus forsøk. Kanskje vi la samtidig på kvilerommet? Hadde uttak i går, onsdag. Holst ringte i dag og sa at egget ikke hadde delt seg etter befruktningen (ICSI). De skal vente til i morgen og se da, men det ser dårlig ut. Jeg er veldig trist, men vi skal ta et nytt forsøk ved neste mens. Blir det heller ingen innsetting hos dere da? Hvorfor hadde du 3 eggposer? Ble alle 3 tatt ut? I naturlig syklus forsøk er det jo bare 1 egg som taes ut. Skjønner ikke helt jeg. Hos meg vokste egget som det skal. Det var faktisk like før det hadde løsnet av seg selv. Så egget var veldig moden, og det er jo bra. Jeg kunne også tenkt meg å høre noen historier fra naturlig syklus hvor det ble graviditet. Lykke til !! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90537-naturlig-syklus-fors%C3%B8k-tomme-eggsekker/#findComment-497385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eggeskall Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei på deg! Jeg har også nettopp hatt et naturlig syklus forsøk. Kanskje vi la samtidig på kvilerommet? Hadde uttak i går, onsdag. Holst ringte i dag og sa at egget ikke hadde delt seg etter befruktningen (ICSI). De skal vente til i morgen og se da, men det ser dårlig ut. Jeg er veldig trist, men vi skal ta et nytt forsøk ved neste mens. Blir det heller ingen innsetting hos dere da? Hvorfor hadde du 3 eggposer? Ble alle 3 tatt ut? I naturlig syklus forsøk er det jo bare 1 egg som taes ut. Skjønner ikke helt jeg. Hos meg vokste egget som det skal. Det var faktisk like før det hadde løsnet av seg selv. Så egget var veldig moden, og det er jo bra. Jeg kunne også tenkt meg å høre noen historier fra naturlig syklus hvor det ble graviditet. Lykke til !! Mvh Hei ! Dumt med egget ditt som stoppet opp, men vi får krysse fingrene for et mirakel og at egget deler seg før i morgen ! Hold oss oppdatert, da ! Det var nok ikke meg som lå ved siden av deg ) Jeg var inne tidligere. Jeg fikk tre eggposer, ja... Uten hormonstimulering. Rart, men bra - om det hadde vært modne egg i dem !!! Lykke til videre ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90537-naturlig-syklus-fors%C3%B8k-tomme-eggsekker/#findComment-497430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.