Gå til innhold

Takk for støtten! Dere er kjekke å ha gitt! :o)

Anbefalte innlegg

Hoppa i det med det samme jeg kom innom døra da jeg kom fra jobb i kveld, før han rakk å stryke sin kos til kompisens foreldre.

Han ble temmelig overrasket og på mannfolks vis hadde han selvfølgelig ikke merket at jeg har slitt med disse dumme tankene de siste ukene. :o) Jeg grein og lo om hverandre og jeg tror han 100% på at han ikke har noe forhold til noen annen. Vi snakket også om at jobbens hans tar for mye tid og at han får for lite igjen for det han gjør, nå gjør han til og med en god del gratisjobbing! I kommunen stryker de nemlig det man måtte ha over 30 timer plusstid ved månedskiftene... Fy flate, det er lusent!

I alle fall - tusen takk for støtten dere ga meg før i dag til å trekke pusten dypt og prate ut med min elskede. Nå føles det mye bedre, selv om vi begge to er enige om at vi har hatt det bedre enn vi har det akkurat nå, men bare det er jo noe. :o) *Klemmer til dere alle*

Fortsetter under...

Dere har jo hatt noen tøffe år med to tette barn og med Lavrans som var så syk. Det kan jo hende han bare har en forsinket reaksjon på alt ansvaret / strevet og trenger litt pusterom. Jeg har perioder hvor jeg har mer behov for å være hjemmefra, og det kommer typisk etter en lengre periode med mye ansvar og strev hjemme.

Gi hverandre tid og snakk sammen så mye som mulig! Lykke til - det er i motbakke det går oppover!

Dere har jo hatt noen tøffe år med to tette barn og med Lavrans som var så syk. Det kan jo hende han bare har en forsinket reaksjon på alt ansvaret / strevet og trenger litt pusterom. Jeg har perioder hvor jeg har mer behov for å være hjemmefra, og det kommer typisk etter en lengre periode med mye ansvar og strev hjemme.

Gi hverandre tid og snakk sammen så mye som mulig! Lykke til - det er i motbakke det går oppover!

Hmm... Det har jeg ikke tenkt på, men du er nok inne på noe der. Tusen takk for innspillet, skal ha det der i bakhodet hvis det butter imot en annen gang. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...